---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

۰


وزیر آموزش و پرورش گفت: فضاهای آموزشی سراسر کشور وضعیت مطلوبی ندارد به طوریکه یک سوم از این فضاها خارج از استانداردهای لازم است.

به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در نطنز، علی اصغر فانی روز گذشته (جمعه) در جمع فرهنگیان و بازنشستگان شهرستان نطنز اظهار کرد: روزانه یک هزار میلیارد ریال در آموزش و پرورش در بعد فرهنگی هزینه می شود، اما همچنان با فضاهای نامطلوبی مواجه هستیم که توجه ویژه دولت تدبیر و امید و خیران را به این بخش می طلبد.

وی افزود: 13 میلیون دانش آموز در واحدهای آموزشی مشغول به تحصیل هستند که با احتساب اولیاء آنها حدود 39 میلیون نفر بزرگترین بخش از جامعه فرهنگی و آموزشی ما را تشکیل داده‌اند.

وی عنایت دولت تدبیر و امید را به آموزش و پرورش مشهود دانست و افزود: بودجه کشور در سال 93 نسبت به سال 92 از رشد 11 درصدی برخوردار بوده که این افزایش برای آموزش و پرورش 26 درصد بوده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این میزان بودجه برای آموزش و پرورش در سال جاری نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح 13.5 هزار میلیارد ریال برای دولت هزینه دارد.

وی به شاخص‌های رتبه بندی معلمان در این طرح پرداخت و گفت: این شاخص ها شامل روشهای تدریس، تالیف، تحقیقات و تلاش همکاران فرهنگی است.

فانی تصریح کرد: این طرح با دو هدف انگیزه و شایستگی معلمان و مهارتهای فردی آنان اجرایی می‌شود.

وی همچنین به جذب و استخدام 5000 نیروی انسانی در این وزارتخانه اشاره و تصریح کرد: اولویت استخدام با بومی پذیری و جذب فرزندان فرهنگیان می باشد که در این راستا اولویت با جذب مربیان پیش دبستانی است.

وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان نطنز قول مساعد داد تا نسبت به ساخت یک باب فضای آموزشی در مجتمع مسکونی مسکن مهر نطنز اقدام کند وگفت: اگر نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی اعتباری برای ساخت فضاها و تجهیز امکانات آموزشی در نطنز در نظر بگیرد به میزان دو برابر اعتبار در نظر گرفته شده از اعتبارات ملی و استانی آموزش و پرورش برای اجرای طرح های عمرانی، آموزشی و تجیز مدارس شهرستان نطنز اختصاص می دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی