---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

۰


مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان به عنوان اولین استان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس فنی‌و‌حرفه ای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، محمد جهان‌تیغی اظهار داشت: مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس این اداره‌کل از سوم مرداد سال جاری همزمان با هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به استناد قانون تبدیل وضعیت پس از تصویب در شورای راهبردی توسعه مدیریت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به‌عنوان اولین استان آغاز شده و تا سه شنبه 6 مرداد ماه ادامه دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان هدف از انجام مصاحبه مذکور سنجش حضوری شایستگی داوطلبان استخدام از نظر مهارت شغلی و ویژگی‌های شخصیتی نظیر مهارت ارتباطی، علایق، استعداد یادگیری است.

جهان‌تیغی در خصوص نحوه معرفی افراد برای مصاحبه تصریح کرد: اداره‌کل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طبق لیست، پرونده تمامی افراد معرفی شده را بررسی و افراد واجد شرایط که طبق آئین‌نامه اجرایی مستندات کامل و کافی را دارند کتباً برای انجام مصاحبه به گروه مصاحبه‌کننده معرفی می‌کند.

وی افزود: افراد واجد شرایط کسانی را شامل می‌شوند که قبل از اول مهرماه 1391 به عنوان حق‌التدریس در این اداره‌کل مشغول فعالیت آموزشی بوده‌اند و مدرک تحصیلی (حداقل فوق دیپلم) خود را تا تاریخ 1394/1/20 (آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام) اخذ کرده باشند و  همچنین فعالیت مربیان مذکور کماکان تا سال 1393 و بعد ادامه داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان داشت: مربیانی که در بدو همکاری به صورت حق‌التدریس فعالیت داشته و در ادامه همکاری به صورت واگذاری، بدون هزینه، مشارکتی با سازمان همکاری داشته‌اند، همانند سایر مربیان حق‌التدریس از امتیاز لازم برخوردار هستند.

جهان‌تیغی افزود: خدمت نظام وظیفه مشمولینی که به عنوان سرباز مربی در مراکز سازمان خدمت کرده‌اند به هیچ عنوان در استخدام تبدیل وضع، سابقه مطلوب محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: 170 نفر از مربیان در آزمون کتبی در خردادماه شرکت کردند که موفق شدند به آزمون تخصصی راه پیدا کنند.

مدیرکل آموزش  فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به علت تمام شدن مراحل گزینش شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی، نخستین استانی بوده که مراحل مصاحبه از افراد قبول شده را آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: 43 نفر مربی از حوزه کنارک، چابهار نیکشهر، پیشین، دلگان، سرباز و چابهار برای مصاحبه در رشته‌های صنایع دستی وهنری، صنایع چوب و خودرو، حسابداری، جوشکاری، امور زراعی و باغی و فناوری اطلاعات آماده مصاحبه هستند.

جهان‌تیغی افزود: گروه دوم روز دوشنبه مربیان فنی وحرفه‌ای سراوان ایرانشهر مهرستان و جالق برای مصاحبه مراجعه می‌کنند و گروه سوم مربیان زاهدان و شمال استان هستند که روز سه شنبه برای انجام مصاحبه حاضر می‌شوند.

۹۴/۰۵/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی