---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ق.ظ

۰


معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کسری نیروی انسانی از طریق جذب مازاد نیروی انسانی مقطع متوسطه دوم و انتقال به متوسطه اول و ابتدایی جبران می‌شود.


معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کسری نیروی انسانی از طریق جذب مازاد نیروی انسانی مقطع متوسطه دوم و انتقال به متوسطه اول و ابتدایی جبران می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، اکبر پناهی امروز (سه‌شنبه 17 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین چالش آموزش و پرورش است که به دلیل اجرای عجولانه قانون 6.3.3 در نظام آموزشی کشور و هم‌چنین استخدام‌های کارشناسی نشده و نامتناسب با نیاز آموزشی استان و کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اکنون آموزش و پرورش با تبعات ورود نیرو‌های کارشناسی نشده روبه‌رو است و از طرفی وقتی یک پایه به یک مقطع تحصیلی افزوده یا کم می‌شود حجم بالایی از نیاز و نیروی مازاد در آن مقاطع به وجود می‌آید.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه از سال آموزشی 91-92 تا اکنون هر سال یکی از پایه‌های دوره متوسطه حذف شده است، افزود: در سال تحصیلی 94-95 این مشکل پایه‌ نهم متوسطه اول را نیز درگیر کرده و و بر مشکلات حل نشده پایه‌ها افزوده است.

پناهی تصریح کرد: در دوره ابتدایی 369 هزار و 416 دانش آموز و 13 هزار و 950 کلاس داریم که این سبب شده تراکم دانش‌آموزان این مقطع 26 تا 48 نفر در هرکلاس باشد. البته این مقدار میانگین در کل استان بوده و در مناطق مختلف متفاوت است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در دوره ابتدایی کمبود 1890 نفر آموزگار وجود دارد، افزود: در دوره متوسطه اول با کمبود یک سومی نیرو نسبت به سال گذشته و در دوره متوسطه دوم نیز با کمبود 1794 نفر نیرو زن و مرد مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تراکم نفرات در کلاس‌های دوره متوسطه برای دختران 25 تا 29 نفر و برای پسران 15 تا 25 نفر در هرکلاس است، گفت: به طور کلی 2173 نفر آموزگار مرد و زن برای دوره‌ها نیاز است.

پناهی ادامه داد: کسری نیروی انسانی را از طریق جذب مازاد نیروی انسانی متوسطه دوم و انتقال به متوسطه اول و ابتدایی می‌توان جبران کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجباری شدن چهار تا شش ساعت تدریس مدیران و معاونان مدارس به دانش آموزان در رشته تخصصی خود، اضافه کرد: خرید خدمات آموزشی و جذب تعداد مورد نیاز نیروهای موسوم به پیش دبستانی که سال‌های قبل از آموزش و پرورش حق‌الزحمه دریافت کرده‌اند و انحلال برخی از مجتمع‌های آموزشی به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی منطقه از دیگر راهکارها برای جبران کمبود نیرو است.

وی گفت: نیروهای پیش دبستانی که داری سابقه کار هستند برحسب نیاز، با توجه به بومی گزینی به صورت حق الدریس توسط مناطق و نواحی بکار گرفته می‌شوند.
۹۴/۰۶/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی