---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

۰


ایلنا: یک فعال صنفی پرستاران معتقد است: تامین بهداشت و درمان آحاد مردم بر اساس قانون اساسی برعهده دولت است و واگذاری آن به بخش خصوصی مخالف منافع جمعی جامعه است.

حسین علی نسایی، عضو شورای عالی نظام پرستاری، در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه دولت و مجلس مانع استخدام نیروهای جدید هستند، چرا که معتقد به برون ‌سپاری هستند و ما هم همین اعتقاد را داریم در گفتگو با ایلنا گفت: گویا ایشان به درستی متوجه مطالبات پرستاران نشده‌اند.

وی افزود: بر اساس نص صریح قانون، کوچک سازی بدنه دولت شامل بخش درمان نمی‌شود.

این فعال جامعه پرستاری با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی گفت: تامین بهداشت و درمان برای احاد ملت، وظیفه دولت است و دولت نمی‌تواند مسئولیت‌های حاکمیتی خود را برون سپاری کند.

 عضو شورای عالی نظام پرستاری با بیان این مطلب که تامین خدمات درمانی کیفی و در دسترس نمی‌تواند به بخش خصوصی واگذار شود گفت: نارسایی‌ها و مشکلات واگذاری درمان به بخش خصوصی هم گریبان مردم را می‌گیرد و هم جامعه پرستاری را متضرر می‌کند.

وی در ادامه این بحث افزود: آیا مسئولان واقف نیستند که در شرایط فعلی اقشار ضعیف جامعه توانایی خرید خدمات درمانی گران قیمت در بخش خصوصی را ندارند.

وی افزود: از طرف دیگر جامعه پرستاری نیز از استخدام در بخش خصوصی استقبال نمی‌کند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی حداقل دستمزد مصوب وزارت کار را به پرستارانی که تحصیلات دانشگاهی دارند در ازای شیفتهای سنگین آن‌ها پرداخت می‌کند و علاوه براین پرستاران در بخش خصوصی کمترین امنیت شغلی را دارند.

علی نسایی در ادامه به ساختار مدیریت ارباب- رعیتی و سرمایه محوربخش خصوصی اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی از کادر درمان سوء استفاده حداکثری می‌کند و مزایای قانونی پرستاران پرداخت نمی‌شود.

 وی ادامه داد: مشخص است که پرستاران از این نوع اشتغال استقبال نخواهند کرد و با برگزاری یک آزمون استخدامی با تمام توان سعی می‌کنند خود را از بخش خصوصی خلاص کرده و به حداقلی‌ها برسانند.

این فعال صنفی پرستاران در پایان گفت: واگذاری درمان به بخش خصوصی به معنای تضعیف پرستاری است و بدون شک تضعیف بخش موثر کادر درمان، مساوی است با تضعیف نظام سلامت و در ‌‌نهایت افت سلامت جامعه و بنابراین بهتر است وزارت بهداشت به جای کوبیدن بر طبل خصوصی سازی به وظایف قانونی خود در قبال مردم و به پاسخگویی به مطالبات پرستاران بپردازد.

۹۴/۱۱/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی