---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

۰

یاسوج- ایرنا- مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گفت: یکهزار و 435 مجوز باطل شده طرح مهرآفرین دولت قبل ازسوی استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و معاونت منابع انسانی در حال پیگیری است.


به گزارش ایرنا، به نقل از پورتال استانداری کهگیلویه وبویراحمد، وحید 'محمدی تبار' روز پنجشنبه افزود: موضوع مجوزهای استخدامی طرح مهرآفرین در کهگیلیویه و بویراحمد در سال گذشته با جدیت در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: در دولت دهم مجوزهای مختلفی برای استخدام از جمله یک مجوز یک هزار نفری، یک مجوز 146نفری، یک مجوز 100نفری استخدام و یک مجوز 189 نفری نیز تبدیل وضعیت از قرارداد کار معین به پیمانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه مسوولان وقت در عملیاتی کردن این مجوزها کوتاهی کرده اند، افزود: در صورتی که در دولت قبل انتشار آگهی این مجوزها صورت می گرفت ،در دولت جدید می توانستیم موافقت همه این مجوزها را بگیرم.

محمدی تبار به احیا و عملیاتی شدن مجوز 146 نفر از ایثارگران با تلاش استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و بنیاد شهید استان، اشاره کرد و گفت: احیای سایر مجوزها نیز با ارسال نامه ای از سوی استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه احیای مجوزهای باطل شده طرح مهر آفرین را در سفر اخیر معاون رئیس جمهور به استان بررسی شد، اظهار کرد: دکتر نوبخت، قول مساعدت در این زمینه را دادند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی