---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

۲


ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای دریاچه ارومیه و اشتغال جایگزین اولویت برنامه های سال آینده در استان است و مدیران دستگاههای اجرایی باید در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند.


قربانعلی سعادت روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: پروژه های مربوط به احیای دریاچه ارومیه تصویب و اعتبارات آن ابلاغ شده و باید مسوولان دستگاههای اجرایی با جذب اعتبارات، اقدامات بیشتری در راستای احیای این دریاچه انجام دهند.

وی اظهار کرد: کارهای زیادی برای مدیریت آب و خاک در آذربایجان غربی و زیر حوضه آبریز دریاچه ارومیه در نظر گرفته شده که به طور جدی این موضوع را در سال آینده پیگیری می کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به مدیریت منابع آبی در آذربایجان غربی و حوضه آبریز دریاچه ارومیه ضروری به نظر می رسد و باید کشت های مکانیزه، فنی مهندسی و آبیاری های قطره ای و تحت فشار مورد توجه مسوولان و بهره برداران قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر، مردم برخی روستاها در تهیه آب شرب با مشکل مواجه شده اند که امیدواریم کشاورزان با مصرف بهینه آب و رعایت الگوی مصرف به احیای دریاچه ارومیه کمک کنند.

سعادت گفت: مشکل خشکی دریاچه ارومیه موجب مهاجرت از روستاها به شهر ارومیه شده و مشکلات حاشیه نشینی حادی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 500 هزار نفر حاشیه نشین در آذربایجان غربی وجود دارد افزود: این حاشیه نشین ها از خدمات شرکت های خدمات رسان به صورت غیرمجاز استفاده می کنند که این موضوع باید به صورت جدی بررسی شده و راهکارهایی برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز اندیشیده شود.

وی از مسئولان خواست با ایجاد شهرک ها و سکونتگاه های جدید این مشکل را حل کنند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: شهرستان های ارومیه، خوی و بوکان به عنوان سه شهر بزرگ آذربایجان غربی، بیشترین مشکل حاشیه نشینی را در اطراف خود دارند که زمینه ساز معضلات دیگر اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی از لحاظ درآمد، امکانات و خدمات در ردیف های پایانی کشور قرار دارد که این امر ناشی از عدم توازن در توزیع اعتبارات و امکانات در سالهای گذشته بوده که باید اصلاح شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه درآمد سرانه مردم استان بسیار پایین است اظهار کرد: این درآمد نصف درآمد سرانه کشور است و مردم و مسوولان استان با این درآمدها نمی توانند مشکل اشتغال جوانان را رفع کنند.

سعادت در بخش دیگری با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرای انتقال خط لوله گاز اتیلن به آذربایجان غربی افزود: عملیات احداث این خط لوله از سال 81 آغاز شده ولی 13 سال است که بلاتکلیف مانده است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مشی حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت و امامت باید الگوی مردم ایران باشد و کردار و خصوصیات آن بانوی بزرگ در سرلوحه اعمال مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به لزوم نگاه مدیران به فعالیت های خود در یک سال گذشته گفت: می توان با این کار، فعالیت های بهتری را در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در دستور کار قرار داد.

وی افزود: خدمت به مردم در کنار توسل به اهل بیت (ع) و ادای نماز شب زمینه ساز توفیق انسان در کارهاست که مسوولان باید بر این امور اهتمام بیشتری داشته باشند.

نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله شورای اداری استان و نهادهای اجرایی زیرمجموعه آن اظهار کرد: بخشنامه ضرورت هماهنگی انتصاب مدیران دستگاههای اجرایی در استانها و شهرستانها با استانداران و فرمانداران ابلاغ شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به استخدام 38 هزار نفر در سال آینده در سطح کشور اضافه کرد: از این تعداد، یک هزار و 25 نفر استخدام جدید برای آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

موضوع اشتغال از جمله مشکلات کشور به ویژه آذربایجان غربی است و طبق آمارهای ارائه شده افزون بر 110 هزار جوان تحصیل کرده در این استان بیکار هستند.

روند احیای دریاچه ارومیه نیز با تدبیر دولت تدبیر و امید در دست اجراست و وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت جهاد کشاورزی به همراه استانداری آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی مسوولایت فعالیت های احیایی را بر عهده دارند.

نظرات  (۲)

به دولت تدبیر 
خیلی باحال گفتی . 
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۸ دولت تدبیر
مسئول محترم خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردین که1025 نفر از 38000 از این استان هستند.
واقعیت اینه که من شب ها خوابم نمی برد استرس داشتم همش فک می کردم 1026 نفر از 38000 استخدام می شوند سه سال درگیر این مسئله بودم خدا خیرت بده از نگرانی من یکی رو که حداقل در آوردین بقیه رو نمی دونم!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی