---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

۰

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری در گزارشی، زمان‌بندی انجام امور و نحوه شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه یزد را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: آزمون استخدامی دانشگاه یزد 25 دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، سیدمحسن میرحسینی اظهار داشت: آزمون علمی استخدامی برای پذیرش چهار برابر ظرفیت 26 عضو غیر هیئت علمی دانشگاه یزد، جمعه 25 دی‌ماه جاری ساعت 8:30 صبح در دو سالن غدیر و فجر این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون 951 زن و 606 مرد شرکت‌ دارند، تصریح کرد: محل برگزاری آزمون بانوان در سالن غدیر و آقایان در سالن فجر است.

میرحسینی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند از روز یک‌شنبه 20 دی‌ماه از طریق سامانه اینترنتی آزمون در وب‌سایت دانشگاه یزد به نشانی www.Yazd.ac.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: باجه رفع نقص روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 23 و 24 دی‌ماه در دانشگاه یزد روبه‌روی سالن فجر دایر است و افرادی که کارت‌های ورود به جلسه آنها دچار مشکل شده، می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 به این مکان مراجعه کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان باید نیم ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر برای همه شرکت‌کنندگان الزامی است و همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌حساب در داخل جلسه ممنوع است.

وی یادآور شد: همه شرکت‌کنندگان در روز آزمون باید از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند.

گفتنی است؛ دانشگاه یزد در نهایت پس از برگزاری این آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، 26 نفر را در رشته‌های شغلی مختلف استخدام می‌کند.

۹۴/۱۰/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی