---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

۰


مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال‌زایی 334 نفری بهزیستی استان در سال‌جاری خبر داد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علیرضا موسوی‌ امجد گفت : بهزیستی به وظایف خود در قبال افراد ضعیف جامعه عمل می‌کند که یکی از این اقشار زنان بی‌سرپرست هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در کل استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد 5 هزار زن بی‌سرپرست وجود دارد که بهزیستی به وظیفه خود در قبال این زنان عمل می‌کند.

وی گفت: این زنان به چند دسته تقسیم می‌شوند که تعداد هزار و 600 نفر از آنان زنان بی‌سرپرست و برخی دیگر مطلقه بوده یا اینکه زن سرپرست خانوار به شمار می‌روند.

این مسئول تصریح کرد: وظیفه بهزیستی در قبال اینگونه زنان کمک به آن‌ها و خانواده‌های آنها است که جمع این زنان و خانواده‌های آن‌ها به 20 هزار نفر می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه معلولان یکی از مهم‌ترین جامعه هدف بهزیستی به شمار می‌روند، افزود: یکی از خواسته‌های ما و معلولان در استان این است که دستگاه‌ها و مسئولان به قانون در خصوص سهمیه سه درصدی معلولان برای استخدام در ادارات عمل کنند.

موسوی‌ امجد این سهمیه را سهمیه‌ای قانونی عنوان کرد و گفت: اگر دستگاه‌ها به این قانون عمل کنند بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه معلولان برای کار و امرار معاش برطرف می‌شود.

وی یکی دیگر از وظایف بهزیستی را کمک به اشتغال‌زایی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون به روش‌های گوناگون به تعداد 334 نفر اشتغال‌زایی داشته‌ایم.
۹۴/۰۹/۱۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی