---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ

۲

گمانه زنی ها از حل مشکلات استخدامی استانداری در سفر رییس جمهور به کُردستان

 

با اعلام رسمی سفر رئیس جمهور به کُردستان از سوی "عبدالمحمد زاهدی" استاندار کُردستان بعد از ماه رمضان، شائبه هایی مبنی بر حل مشکلات این استخدامی ها توسط شخص رئیس جمهور در کُردستان به گوش می رسد .

به گزارش کُردتودی به نقل از نوای آبیدر، داستان بلاتکلیفی های استخدامی های استانداری کُردستان چند سالی است که به دغدغه جوانان کُردستانی تبدیل شده است.


این استخدامی ها که در بهمن ماه سال 91 و در دولت دهم برگزار شد، وعده استخدام جوانان این مرز و بوم را در بدنه دستگاه های دولتی به آنها داد.
حال با گذشت 3 سال از آن زمان، 1500 نفر از این افراد کماکان پشت درب های بسته ادارات قرار گرفته اند و با وجود اعلام نتایج قطعی قبول شدن آنها، این استخدامی پیشرفت بسیار کندی را طی می کند.


در ابتدای سالجاری "سالار مرادی" نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی وعده بکارگیری این افراد را پس از تعطبلات نوروزی به مردم و جوانان کُردستانی داده بود.


همچنین در اردیبهشت ماه "حسین فیروزی" معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری کُردستان از حل مشکل تامین اعتبار این استخدامی ها خبر داده بود و گفته بود که این افراد پس از مراحل گزینشی به سر کار می روند.


با پیگیری های مستمر و همچنین درخواست مخاطبین و همچنین تاخیر در وعده های مسئولین و نمایندگان، بار دیگر در خرداد ماه پیگیر وضعیت این استخدامی ها از فیروزی و سالار مرادی شدیم و بازهم وعده بکار گیری این افراد را در هفته های آتی شنیدیم.


"سالار مرادی" در گفتگو با خبرنگار نوای آبیدر گفته بود که حقوق 10 ماه این افراد از سوی سازمان برنامه ریزی کشور واریز شده است و اگر هم کندی در کار وجود دارد، مربوط به تعلل ادارات در بحث گزینش ها است.


همچنین فیروزی پس از آن گفته بود که افراد می توانند یک روزه کد مستخدمی خود را از استانداری کُردستان دریافت کنند.


پس از آن و بر خلاف وعده های مسئولین، یک منبع آگاه در استانداری کُردستان گفته بود که شاید صدور کد مستخدمی چندین ماه طول بکشد و همین امر موجبات ناراحتی و نارضایتی جوانان کُردستانی را فراهم آورد.


یکی از مخاطبین سایت نوای آبیدر می گوید: یکی از این استخدامی ها دوست خودم می باشد. بنده خدا زندگیش بهم ریخته شده است و اصلا برنامه ای برای زندگیش ندارد. هر ماه به وی قول های عملی نشده می دهند و سن وی هم روز به روز افزایش دارد و مانند روانی ها شده است. کدوم مسئولی میتواند جواب این ضربه های روحی را بدهد.


وعده های امروز و فردای مسئولین مربوطه در خصوص این استخدامی ها سردرگمی بزرگی را برای جوانان ایجاد کرده است و برخی از آنها نیز در گفتگو با نوای آبیدر بسیار ناامیدانه از آینده این استخدامی ها سخن به میان می آورند.


روز گذشته با اعلام رسمی سفر رئیس جمهور به کُردستان از سوی "عبدالمحمد زاهدی" استاندار کُردستان بعد از ماه رمضان، شائبه هایی مبنی بر حل مشکلات این استخدامی ها توسط شخص رئیس جمهور در کُردستان به گوش می رسد که در نوع خود امیدوار کننده است.


البته ذکر این نکته الزامی است که بر اساس دستور نوبخت، مشکلات استخدامی های کُردستان حل شده است و مجموعه مدیریتی کُردستان می خواهند که همانند سفر جهانگیری به کُردستان، حل مشکلات این استخدامی را دستاوردی مهم برای سفر رییس جمهور به کُردستان تلقی کنند.

 

نظرات  (۲)

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۶ خسته استخدام92
والا رییس جمهور آذربایجان شرقی که تشریف آوردن هیچ فرجی نشد شما بازم پیگیر باشید شاید برای شما حل بشه
هیچ فرقی نداره اونم مثل استاندار کردستان بی خاصیت وبی عمله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی