---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ

۰

تهران-ایرنا- نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کوبانی نشان داد ایران حافظ حقوق بشر به معنای واقعی آن در جهان است و بدون ادعا و بدون توجه به رنگ و نژاد و مذهب از مظلومیت انسان ها دفاع می کند.

 
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد قسیم عثمانی» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) اظهارداشت: سلام بر کوبانی و مظلومیت آن و ننگ و نفرین بر جانیان داعش و کسانی که دست پخت مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و رفتار سخیف و ضد بشری آنها به انتها و حد اعلا رسیده است.

وی افزود: لکه ننگی بر تاریخ بشر و بر تارک آمریکا گذاشتند و مصداقی از رفتار پلید مدعیان حقوق بشر را به ظهور رساندند.

نماینده مردم بوکان در مجلس ادامه داد: حادثه کوبانی اثراتی داشت که بخشی از آن مردانگی و شهامت بود و الگویی بود که زنان کوبانی به منصه ظهور رساندند و باید سران غرب و آمریکا و عباپوشان عرب مردانگی را از زنان کوبانی یاد بگیرند.

عثمانی با یادآوری این که کوبانی مملو از دخترانی است که زن را معنای دیگری بخشیدند و نجابت و شجاعت را با نام زن عجین کردند، خاطرنشان کرد: کوبانی مصداقی بود برای ددمنشی مدعیان حقوق بشر و نشان داد آمریکا و جهان غرب جز استفاده ابزاری از حقوق بشر هیچ دلهره ای برای بشریت ندارند.

وی ادامه داد: ساده لوحانی که آمریکا را ناجی خود می پنداشتند، فهمیدند سخت در اشتباه هستند، کوبانی نشان داد ایران حافظ حقوق بشر به معنای واقعی آن در جهان است و بدون ادعا و بدون توجه به رنگ، نژاد و مذهب از مظلومیت انسان ها دفاع می کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس یادآور شد: عده ای ساده لوح که تصوری بجز این داشتند، اگر امروز مغرض نباشند به این واقعیت پی برده اند که آری هر جا صدای مظلومیت انسانی است پرچم ایران برافراشته است.

عثمانی اظهارداشت: کوبانی نشان داد حکومت ترکیه که برای پیوستن به اروپا در حال سد کردن کمک مردم این کشور است می خواست با نیات پلید غرب خوش خدمتی کند که آنهم به یک لکه ننگ ماندگار برای ترکیه تبدیل و ثابت شد که تفکر داعش فقط در زیر عبای برخی سران عرب نیست و بلکه در زیر کروات اردوغان نیز می توان تفکر داعش را یافت.

وی در بخش از دیگری از نطق خود خطاب به رییس جمهوری گفت: بیش از 85 درصد مردم بوکان به شما رای داده و به همین دلیل من نیز به نمایندگی با آنها همسو با مردم در جهت تقویت دولت یازدهم و دفاع از شعارهای اعتدالی گام برداشتم و تا زمانیکه مورد تایید رهبر معظم انقلاب باشید این حمایت را ادامه می دهیم.

وی افزود که مردم ما به حقوقدان بودن شما دلخوش کرده اند و هنوز هم ناامید نیستند اما باید پذیرفت که در حوزه ما با سرهنگ ها تفاوت چشمگیری نبوده است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت : به قانون استخدام معلمان پیش دبستانی عمل نشده و امید جمع کثیری از معلمان نا امید شده است.

وی خاطرنشان کرد: استخدامی های استانداری و بازرسان صنعت و معدن را بی مهری ها ناامید کرده است. جوانان کشور از بیکاری دچار افسردگی هستند و هنوز امیدی آفریده نشده است.


عثمانی ادامه داد: بوکان ما جز کارخانه ای فاقد هر گونه سرمایه گذاری و یا هر طرح اشتغال زای قابل توجه است و هنوز امیدی خلق نشده است. قرار بود از کردها در مناصب بالای کشوری استفاده شود اما در سمت های استانی هم استفاده نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی