---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ق.ظ

۰

در برنامه ششم توسعه سعی شده است جلوی استخدام های خارج از برنامه ای که در سالهای گذشته صورت می گرفت گرفته شود و استخدام ها به شکلی قانونمند و با برگذاری آزمون های استخدامی در کشور انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با حضور در برنامه گفتگوی  18:30 ضمن اشاره به ویژگی های برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه یک برنامه منحصر به فرد است که در قبل و بعد از انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی آنرا نوشته که بر پایه خدمت به مردم و مردم محور است.

او از روند رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه گفت: این برنامه شامل 144 ماده است که تا به امروز توانستیم 9 ماده از آن را تصویب کنیم، با توجه به تعداد بالای بندهای برنامه ششم توسعه انتظار می رود تا 4 هفته دیگر تصویب همه مواد به پایان برسد.

حاجی بابایی افزود: دولت بایستی 628 هزار میلیارد سرمایه گذاری انجام دهد که در برنامه ششم توسعه مشخص شده و تمامی موادی که در این برنامه مصوب کردیم جهت تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران داخلی و خارجی بوده است.

او گفت: در زمان تصویب کلیات برنامه ششم حجمه سنگینی بر ما وارد شد که 600 هزار میلیارد تومان بار مالی را بر دوش دولت وارد کرده ایم که با جلسه ای که امروز در مجلس داشتیم مواردی که به عقیده دولت بار مالی بر دوش دولت بود را بررسی کردیم و موارد برطرف شده است.

او افزود: ما در برنامه ششم توسعه بنا داریم بودجه دولت را از چند بشکه نفت و دلار جدا کنیم که در ابتدا دولت کمی نگران بود و با گذشت زمان و بررسی دقیق برنامه این نگرانی برطرف شده است.

او گفت: 83 هزار میلیارد تومان از محل نفت را به دولت می پردازیم و بودجه جاری، منابع و هزینه های دولت را در برنامه ششم توسعه مشخص کرده ایم که دولت در هر سال می تواند 15 درصد بودجه را افزایش دهد.

او افزود: اگر دولت در جایی مشکل مالی داشت می تواند اوراق مشارکت را ارائه کند و مشکل خود را حل کند، به عنوان مثال دولت برای پرداخت بدهی پیمانکاران باید لایحه به مجلس ارائه کند و در صورت تصویب مجلس اوراق به پیمانکاران بدهد و بدهی خود را تسویه کند.

او گفت: اولویت مناطق کمتر توسعه یافته از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و دادن مجوز به وزارت امور اقتصادی و دارایی برای انتشار اوراق بهادار جهت تسویه دیون، بخشی از مصوبات این هفته در چارچوب برنامه ششم توسعه بود که 3 میلیارد دلار دیگر از صندوق توسعه ملی به شرکت های دولتی ایدرو و شهرک های پتروشیمی تزریق کنیم که بخش خصوصی 51 درصد و دولت 49 درصد شریک باشد تا وام به شرکت های خصوصی داده شود؛ برای استان های محروم و کمتر توسعه یافته با این هدف که افراد در این مناطق سرمایه گذاری کنند.

او افزود: مجلس همچنین مقرر کرد که استخدام دستگاه‌های اجرایی منوط به تامین بار مالی در قوانین سالیانه بودجه از سوی دولت باشد و این موضوع همیشه وجود داشته است و استخدام باید از قبل در بودجه دیده شود و از سازمان مدیریت مجوزهای لازم از سوی سازمان ها و ادارات اخذ شده باشد که این اقدام در جهت احترام به افرادی است که می خواهند استخدام شوند.

او گفت: در برنامه ششم توسعه سعی شده است جلوی استخدام های خارج از برنامه ای که در سالهای گذشته صورت می گرفت گرفته شود و استخدام ها به شکلی قانونمند و با برگذاری آزمون های استخدامی در کشور انجام شود.

او گفت: در برنامه ششم ماده ای آورده ایم که هر مدیر ارشدی که در نظام هستند از 10.5 برابر حداقل حقوق نمی توانند بیشتر دریافت کنند و برخی شغل های حساس را تا 17.5 برابر حداقل حقوق می توانند دریافت کنند، همچنین تمامی سازمان ها و وزارت خانه ها تمامی حساب هایشان باید از سوی بانک مرکزی مشخص و شفاف باشد تا در سامانه نظارتی دیده شود.

۹۵/۱۰/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی