---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ب.ظ

۰

گزارش پیگیری روز 23/12/1393 نمایندگان از تهران

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ب.ظ



با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پذیرفته شدگان عزیز

در ادامه پیگیری ها جهت اطلاع یافتن از آخرین وضعیت استخدام استانداری ها و دستگاه های اجرائی به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مراجعه کردیم. کارشناس مسؤول صدور کد مستخدمی بیان داشت تا این لحظه اطلاعات بیشتر دستگاه های اجرایی استانها به دست ما نرسیده و تاکنون هیچ کد مستخدمی صادر نشده است.

در ادامه طی ملاقات با آقای عسگری آزاد و بیان مشکل پیش آمده در روند صدور کد مستخدمی، ایشان اظهار داشتند هماهنگی لازم جهت حل این مشکل با آقای جمالی قمی انجام خواهد شد که با پیگیری های انجام شده تا آخرین ساعات اداری امروز این هماهنگی انجام شد و مقرر شد از فردا مورخه 24 اسفند ماه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برای دستگاه هایی که اطلاعات آنها به آن معاونت رسیده شروع به صدور کد مستخدمی نماید.

همچنین طی صحبت با یکی از کارشناسان مرتبط با امور استخدامی معاونت برنامه ریزی ایشان اظهار داشتند نامه ای طی یکی دو روز آینده به معاونت برنامه ریزی استانها جهت حصول اطمینان ذی حسابان از فرایند تامین اعتبار ارسال خواهد شد تا آنها اطلاعات وارد شده ی پذیرفته شدگان را به سامانه کارمند ایران مورد تایید قرار دهند.
علاوه بر این کارشناسان مرتبط با امور استخدامی هر دو معاونت متفق القول بر این عقیده هستند که تاریخ شروع به کار در بازه زمانی اول فروردین تا اول اردیبهشت ماه صورت خواهد گرفت.

در پایان از تمامی پذیرفته شدگان عزیز خواهشمندیم جهت اطمینان و تسریع از ورود اطلاعات به سامانه کارمند ایران به دستگاه های اجرائی خود مراجعه فرمایید.

و من الله توفیق

۹۳/۱۲/۲۳
مدیرسایت