---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

گزارش خبر بیست و سی (20:30) از استخدامی ها

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

پایان بهار، سررسید تعیین تکلیف قبولی های آزمون های استخدامی گذشته و آغاز سر و سامان دادن به آزمون های آینده!

به گزارش شناسنامه، در ابتدای گزارشی که در روز 29 فروردین ماه از بخش خبری بیست و سی (20:30) شبکه دو پخش شد، طی نقل قولی از دکتر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در آبان ماه 1393 در شیراز، آورده شد: «همه آن کسانی که مراحل استخدامی آنها طی یک یا دو سال گذشته انجام شده بود، به یاری پروردگار در اسفند ماه آنها را استخدام می کنیم».


در ادامه این گزارش اینگونه آمده است: از این وعده معاون رییس جمهور هنوز شش ماه هم نگذشته که سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد که از این پس دیگر استخدام در دستگاه ها سلیقه ای نخواهد بود و جذب نیرو فقط از طریق دو آزمونی که در خرداد و آذرماه هر سال برگزار می شود، صورت می گیرد.

مطابق گفته دکتر محمود عسکری آزاد، جانشین رییس در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، بـر اساس مجوزهایی که صادر شده انجام می دهیم که هم کار دستگاه ها ساده باشد و هـم کار شرکت کنندگان ساده شود و هم امتحانات از یک سطح تخصصی مناسب برخوردار باشد.

بر پایه این گزارش، این برنامه ریزی در حالی استارت خورده است که هنوز تکلیف افرادی که در آزمون استخدامی سال های پیش قبول شده اند، روشن نیست.

اما یک خبر خوش از جانشین رییس در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی:

در همه استان های کشور دارد فرایند صدور احکام پذیرفته شدگان در آزمون ها را انجام می دهند و این افراد به کار خود اشتغال پیدا خواهند کرد. فکر نمی کنم از فصل بهار بگذرد و کسی کار استخدامی وی انجام نگرفته باشد.

نظرات  (۲۱)

دو هفته هم از سومین سال گذشت و هنوز منتظر استخدامیم.خدایا ظهور امام زمان رو برسان..
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۹ اسم من به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برای رهبرم میسوزم که همه تون دروغ میگید و نون ونمک این نظام رو میخورید و از همه طرف با رفتارهای زشتتون..با بدعهدیهاتون..با کلی حق الناس ک گردنتون هست اسم این نظام رو بد میکنید و آبروی اونو دارید میبرید.....کمی از خدای حاضرتون خجالت بکشید...

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۷ اسم من به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام..خدا قوت.....
تروخدا یکی به من کمک کنه...من قبول شدم..حالا استانداری داره میگه ب من ربطی نداره شما برای دانشکده ی فنی چمران هستید...چمران میگه ب من ربطی نداره چون ب ما بودجه نمیدن...حالا حتی از ما حاضر نیستن مصاحبه هم بگیرن...
من موندم شما ک نمیخواید مگه فک کردین مردم رو گنج نشستن هربار کلی پول استخدامی بدن..کلی دلخوش بشن...
من یکی از طرف خودم و سایر دوستانی ک میشناسم و مطلع هستم رسما اعلام میکنم اینا همش پولهای حرومه...
تو مملکت اسلامی دزدی ازین واضح تر...
تروخدا خجالت بکشید..
به قول امام حسین علیه السلام اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید....
از همه تون متنفرم...
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۰ اسم من به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام مجدد.یعنی باید برم استانداری بگم میخوام این آزمون رو بدم بعد مدرکشو بگیرم؟؟؟؟؟؟
راستی ی سوال دیگه؟؟؟؟؟
چرا سایت خوزستان استانداریش زمان و مکان مصاحبه ی بعضی رشته ها رو مثل ما رو هنوز نزده و گفته متعاقبا اعلام میشه..
من نگرانم..ما ها رشته مون امور اداریه..و مالی..چرا اینا اینهمه اذیتمون میکنن خب...بعد از سه سال.......
شبکه افلاک اعلام کرد ده اردیبهشت مراسم معارفه و دریافت حکم و شروع به کار قبول شدگان ازمون سال 91هست.....مبارکه
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۲۰ گرفتار بی عدالتی
این سه سالی که گذشت و هنوزم ادامه داره برامون به یه کابوس تبدیل شده انگاری خبر استخدام برامون حکم بوی پیراهن یوسف رو پیدا کرده. به حال خودمون غصه می خورم با چه شوق و ذوقی شاگرد ممتاز کلاسمون بودیم و چه آرزوهایی داشتیم این دولت دروغ و دول بدجوری له مون کرد بد جوری! خدا باعث و بانی این همه درد و غمو لعنت کنه عوض اینکه باری از رو دوش خانواده بردارم شدم مایه دلنگرانی و دلواپسی مادرم . میرم کارگری میکنم ولی بازم میبینم دلواپسه میگه آخه بچه من بعد این همه تلاش به کجا رسید. الهی با ظهور حجتت تقاس مارو از این دیو صفت ها پس بگیر 
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۱۱ آذربایجان شرقی
با سلام خدمت دوستان
من فقط یه سوال دارم:
آیا آقایان نوبخت و عسگری آزاد هم به اینصورت استخدام شده اند؟ 
فقط میگم خدا لعنتتون کنه که ما رو بازیچه خودتون کردید
هوی وهوس مسولین جوانان وخانواده هاشون رو بیچاره کرده
خدایا کمک کن
به حق الله هرکسی باعث سرگردانی جونای مملکت وعلافی سه سالمون شد وبادروغ باعث خرابی وبدبختی زندگیهامون شد اشالا خیر از زندگیش نبیه اون وق موق گزینش ادعا ایمانداریشونم میشه
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۵ اسم من به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون ک زود جواب ندادین...
یعنی چی جهاد دانشگاهی میده
یا خود استانداری میده؟
اگه قبول نشیم چی؟؟؟؟
تدریس تو دانشگاه معتبر چه صیغه ایه آخه؟؟؟؟
کجا با کارشناسیی اجازه ی تدریس دادن؟؟؟؟؟

پاسخ:
مدیر سایت : منظور این بود که مدرک جهاد قابل قبوله و ندرکی خود استانداری میده معتبر تر ه از بقیه جاها وتدریسم هم اگه داشته باشی میبری و الا نه 
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۳ اسم من به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقای مدیر...راستش من یکی ک ادم نمیاد ک بهمون گفته باشن زمان استخدامی استانداری خوزستان مدرک معتبر زبان و آی سی دی ال و تدریس در دانشگاه های معتبر و...باید همراه داشته باشیم اونم برای زمان مصاحبه..اونم استخدامی ای که بعد از 3 سال نتیجه ش اومده..تروخدا پیگیر شید..این چ وضعشه..من واقعا محتاج این استخدامی هستم..بابام بیکاره...خودمم با اینک دانشجوی ممتازی بودم افسردگی گرفتم و هزار جور مرض...یکی ی کاری کنه خب....
پاسخ:
مدیرسایت:تو آگهی اگه بنویسن باید تهیه کنین برای زبان میتونین از جهاد دانشگاهی بگیرین و آی سی دل رو هم خود استانداری میده 
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۱ به آذربایجان غربی
کارکنان و مدیران استانداری نماینده دولت تدبیر و امید هستن. و خیلی ها هنوز ما رو کادربندی دولت قبلی میدونن و اصلاً تمایلی به استخدام ندارن. ما که متوجه نشدیم این وسط مقصر کیه. خدا باعث و بانی شو لعنت کنه. الهی بچه های خودش .......

اللهم آمـیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۸ آذربایجان غربی
قول آقایان تبدیل نشد به تیر!!! بعضی استانها از 25 اسفند شروع بکار کردن، بعضی ها از 5 فروردین و خیلی هام از یک اردیبهشت شروع می کنن به کار از جمله تعدادی از ادارات استان ما... دلیل عدم بکار شماها خلف وعده تهران نیست بلکه کم کاری و اهمال مسئولان استان خودتونه.
امیییییییییییییییییییییییییییییینننننننننننننننننننننننن
آمین
قول 1 اسفند اقایون ---------------- تبدیل شد به اخر بهار یا همان 1 تیر!!!


خدا باعث و بانی 3 سال گرفتاری ما رو لعنت کنه
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۶ به امید ریشه کن شدن دروغ گفتن مسولین به مردم
نمیدانم روی حرف کدومتان درزندگیم حساب باز کنم آقای نوبخت یا ---عسکری آزاد

قبول شده در آزمون استخدامی سال1390ننتظر ونگران طی مدت چهارسال



۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۴۲ مرکز اموزش هوانوردی و فرودگاهی
منظورش بهار چه سالی بوده!! اداره ما کد کارمندی هم برای کارمنداش نگرفته... کجای کارید باباااااااا
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۳ پیر شده استخدام دولت
توی این سه سال سه هزار قول و حرف حدیث از آقایان شنیدیم که دیگه شدیم مار گزیده که از ریسمون سیاه و سفید آقایان هم می ترسیم...... پیرشدیم... پیییییییییییر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی