---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ

۰



ساری - مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران، شمار بیکاران شناسایی شده در استان را ۱۱۷ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا گرزین عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه الگوهای شغلی امروزه در دنیا تغییر کرده است، گفت: متاسفانه ارائه مدرک در جامعه معضل و مشکلی از اشتغال حل نخواهد کرد بلکه داشتن مهارت در بازار کار بسیار تاثیرگذار تر استَ.

وی با اشاره به اینکه در بحث مشاغل خانگی تفاهم نامه ای با بانک ملت به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به امضاء رسیده است، اظهار داشت: سقف تسهیلات به متقاضیان مبلغ ۵ میلیون تومان بوده و تاکنون ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان آن توسط ۶۷۵ متقاضی جذب شده است.

وی درخصوص وام های خود اشتغالی، تصریح کرد: در سال جاری تفاهم نامه ای با موسسه مهر امام رضا به ارزش یک میلیارد تومان به امضاء رسیده است که تاکنون ۷۲ طرح خود اشتغالی از این تسهیلات استفاده کردند.

وی با اعلام اینکه فردی با داشتن مهارت هیچگاه بیکار نخواهد بود، اذعان داشت: حدود ۱۱۷ هزار بیکار در استان وجود دارد که ۵۰ هزار نفر آن در اداره کاریابی ثبت نام کرده اند و نرخ بیکاری در افراد تحصیلکرده ۱۰ برابر افراد دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم هستند.

مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران  با اشاره به اینکه مازندران بعنوان قطب کشاورزی و گردشگری در کشور معرفی شده است، افزود: سازمان فنی و حرفه ای استان در همین راستا آموزش هایی برای اشتغال جوانان انجام داده است.

گرزین با بیان اینکه در کشور حدود ۵ هزار مربی حق التدریسی مشغول به فعالیت اند، تصریح کرد: در مازندران ۱۵۰ مربی حق التدریسی وجود دارد که خوشبختانه با تمهیدات دولت تدبیر و امید مجوز استخدام ۱۲۰ مربی در این استان و بیش از ۴ هزار نفر در کشور صادر شده است.

وی بیان کرد: استعدادهای آموزشی در سه سال گذشته با آموزش و پرورش هماهنگی نداشته است که این مشکل هنوز پابرجاست.

گرزین با اشاره به اینکه هر جامعه نیاز به آموزش دارد، اظهارداشت: سازمان فنی و حرفه استان در همین راستا به ۳ هزار و ۸۱۴ نفر در روستا معادل ۷۷ هزار و ۴۱۹ نفر ساعت و هزار و ۹۷۲ زندانی نیز آموزش داده است.

وی اذعان داشت: باید سند راهبردی توسعه استان بسمت بومی محلی حرکت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی