---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ق.ظ

۰


IMAGE634548771933225000
پارسال همین امروز بود که مدیر کل دفتر حفاظت و حمایت سازمان‌ جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در مورد کمبود نیرو های انسانی در حوزه محیطط زیست گفته بود : برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی به 16 هزار نفر در بخش حفاظتی، فنی، ناوگان اطفاء حریق، ممیزی و حمایتی احتیاج داریم اما تا دستیابی به این استاندارد هنوز فاصله بسیار است. میرزایی افزوده بود: بر اساس استانداردها به ازای هر 500 هکتار باید یک محافظ وجود داشته باشد اما در کشور ما چنین نیروی انسانی وجود ندارد همچنین در خصوص امکانات نیز با محدودیت‌های بسیاری از جمله نبود خودروی مناسب برای عبور از مناطق صعب‌العبور مواجه هستیم که به دلیل کمبود اعتبارات نتوانسته‌ایم آن‌ها را مرتفع کنیم. وی ادامه داد: برای تقویت یگان حافظت منابع طبیعی و افزایش ضریب حفاظتی عرصه‌های ملی همواره با مشکلات مالی مواجه بوده‌ایم که برای ما مشکلات فراوانی در جهت حفاظت حمایت از منابع طبیعی به وجود آورده است.



حالا یکسال از این سخنان میرزایی مدیر کل دفتر حفاظت و حمایت سازمان‌ جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  گذشته است به نظر می رسد مشکل کمبود نیروی انسانی در منابع طبیعی و محیط زیست همچنان ادامه دارد. بیش از ۱۴۰ میلیون هکتار از وسعت کشور را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهد که زیستگاه های جانوری و گیاهی باارزش محسوب می شوند و نیاز به حفاظت دارند. کارشناسان اذعان می کنند که ۷ تا ۸ درصد کل عرصه های منابع طبیعی تحت حفاظت است. طبق استانداردهای جهانی برای هر هزار هکتار عرصه طبیعی تحت حفاظت یک محیطبان نیاز است. در حالی که در کشور ما برای هر ۱۳ هزار هکتار یک محیط بان ، کار حفاظت را عهده دار است. با آن که یکی از مهم ترین عوامل توسعه پایدار در هر کشوری حفظ محیط زیست و زیستگاه های گیاهی و جانوری است، ولی کشور ما همچنان در این زمینه با مشکلات مختلفی روبرو است که هنوز حل نشده است.

حال سازمان حفاظت از محیط زیست برای کمبود نیروی انسانی خود اقدام به استخدام نیرو کرده است ولی همچنان در برخی مناطق محیط زیست و منابع طبیعی نیاز مبرم به محیط بان و حافظ محیط زیست دارند، به نظر می رسد به دلیل خطرهای احتمالی در مناطقی طبیعی حضور نیروها انسانی در این حوزه کم کرده است. باید منتظر ماند ودید بالاخره سازمان حفاظت از محیط زیست می تواند این مشکل را که امکان به خطر افتادن محیط زیست را هر لحظه افزایش می دهد رفع کند یا خیر؟

درآمدهای مالیاتی رو به افزایش است

پارسال همین امروز بود که معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی پیرامون درآمدهای مالیاتی گفته بود:در هشت ماهه نخست سال جاری 99 درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است. طاری بخش با اشاره به این که 99 درصد درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده طی هشت ماهه امسال محقق شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است، گفت: در سال جاری 10 گروه از مشاغل را برای نصب صندوق فروش از ابتدای سال 93 فراخوان کرده‌ایم.

حالا یکسال از این سخنان طاری بخش گذشته است به نظر می رسد دولت امسال را هم با افزایش درآمدهای مالیاتی روبرو بوده است. طبق بودجه سال 93 دولت باید 6600 هزار میلیارد تومان از طریق مالیات باید درآمد کسب کند. در همین راستا رئیس کل سازمان امور مالیاتی در مورد درآمدهای مالیاتی گفته بود:  براساس این برنامه هزینه های دولت باید از محل مالیات ها تامین شود و نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی نیز به 10 درصد برسد. وی با بیان این که این شاخص هم اکنون به 7 درصد رسیده و سالانه باید نیم درصد به این شاخص افزوده شود، او اظهار داشت: لازمه دست یابی به این هدف اجرای ماده 120 قانون برنامه پنجم است که بر اساس آن سازمان امور مالیاتی مکلف به ایجاد پایگاه اطلاعات اقتصادی شده تا نظام مالیاتی با دسترسی به اطلاعات بتواند با شناسایی فعالیت های اقتصادی و تشخیص مالیات اقدام لازم انجام دهد.

81283979-5903288

به نظر می رسد دولت یکی از راه های درآمدهای غیر نفتی را از طریق مالیات دیده است و سعی می کند سقف این درآمدها را سالیانه افزایش دهد. اما برخلاف انتظار ها، دولت افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده که بخش قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی در سال گذشته و امسال را به خود احتصاص داده است را در سال 94 منتفی کرده است.  علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه دیدگاه وزارت اقتصاد بر این است که نرخ مالیات برارزش افزوده در سال آینده افزایش نیابد و طبق نرخ فعلی قانون اجرا شود، افزود: براساس برنامه پنجم، پیش بینی شده ۱۰۰ درصد بودجه جاری کشور از محل وصول مالیات تامین شود ولی هنوز بسترهای لازم جهت حصول ۱۰۰ درصدی بوجود نیامده که در این راستا باید ابزارها و امکانات لازم جهت تشخیص مالیات براساس عدالت بوجود آید.

حال باید دید دولت چه زمانی قصد دارد نرخ مالیات های بر ارزش افزوده را افزایش خواهد به نظر می رسد دولت در حال بررسی این  لایحه برای اجرا در سال 95 است.  همچنین دولت در انتظار تصویب قانون دائمی کردن مالیات بر ارزش افزوده و اجرای آن از ابتدای سال ۹۵ با مصوبه مجلس است.

 

۹۳/۱۰/۲۵
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی