---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی همچنان در بلاتکلیفی استخدام / چشم امید کارگزاران به منتخبان مجلس است

فارس از وضعیت بلاتکلیف کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی گزارش می‎دهد که به تصویب طرح استخدام خود توسط منتخبان مجلس چشم دوخته‎اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، کشاورزی یکی از ستون‎های مهم اتکای اقتصادی و همچنین قطب‎های اصلی و کلیدی در کشورهای در حال توسعه و ایران است.

بر همین اساس بیمه محصولات کشاورزی نیز شاخص‎ترین و مهم‎ترین مرکز حمایت مالی از تولیدات بخش کشاورزی به شمار می‎آید.

کارگزاران بیمه شاغل در این مراکز در جنوب کرمان مانند سایر نقاط کشور از سال 82 پس از شرکت در آزمون‎های متعدد کتبی، مصاحبه تخصصی و گذراندن دوره‎های آموزشی با مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس به عنوان کارشناس بیمه‎گر و ارزیاب تعیین خسارت تمام محصولات کشاورزی و دامی زیر پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

آنان با تمام نواقص و نارسایی‎ها در بدترین شرایط اقلیمی و جغرافیایی به ویژه در این منطقه به امید بهبود شرایط کاری و روزگاری بهتر با تلاش و دلسوزی مثال‎زدنی مشغول انجام وظیفه در جنوب کرمان به عنوان قطب کشاورزی کشور هستند.

اما در این میان به سبب سیاست‎های صندوق بیمه کشاورزی و ارگان‎های مربوطه از هر فعالیت اداری دیگر و شرکت در طرح‎های جهاد کشاورزی معذور بودند هر چند در حال حاضر با توجه به شرایط سنی از استخدام در هر ارگان دیگری محروم هستند.

شرایط کاری در روستاهای دورافتاده، مسیرهای صعب‎العبور و بدترین شرایط آب و هوایی این منطقه بدون داشتن بیمه تأمین اجتماعی و امنیت شغلی نه تنها دقت و سلامت کار این قشر مهم جامعه را با خطر جدی مواجه کرده، بلکه تحکیم بنیان خانواده‎ آن‎ها را نشانه رفته و آرامش آن‎ها را نیز بر هم زده است.

با ابراز تأسف تعدادی از کارشناسان زحمتکش صندوق بیمه کشاورزی در جنوب کرمان در حین مأموریت کاری جان خود را از دست داده و یا از کار افتاده شدند و خانواده‎های آن‎ها به دلیل بیمه نبودن سرپرستشان همچنان با مشکلات مالی و به تبع آن آسیب‎های اجتماعی و روحی و روانی دست به گریبان هستند.

در جامعه مدرن امروزی که عدالت اجتماعی و داشتن امنیت شغلی برای تمام افراد جامعه از ارکان اساسی زندگی مدنی به شمار می‎آید، جایز نیست، جوانان تحصیلکرده این مرز و بوم با صرف بهترین دوران زندگی خود در شغل و کاری که به آن امید بسته، همچنان از بلاتکلیفی رنج برده و بدون داشتن آینده شغلی مطمئن در هاله‎ای از ابهام به مسؤولیت‎های سخت مشغول باشند.

بدون شک این با تفکر کلی نظام  جمهوری اسلامی که رفاه و عدالت اجتماعی از اصول اساسی آن است، همسو و همطراز نیست.

اکنون چشم امید این کارگزاران به تصویب طرح ارائه شده به مجلس شورای اسلامی با عنوان «طرح تعیین تکلیف کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی» است.

حال نوبت آن است که نمایندگان مجلس به ویژه منتخبان جنوب کرمان با آغاز به کار مجلس دهم ثابت کنند به خواسته‎های مردم به ویژه جوانان و دغدغه‎های شغلی آن‎ها توجه دارند و در راستای از بین بردن یأس و ناامیدی مردمی که به آن‎ها اطمینان کرده‎اند در خانه ملت تلاش کنند.

به گزارش فارس، تاکنون چند گزارش در زمینه تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی در این خبرگزاری منتشر شده است، اما همچنان این قشر در بلاتکلیفی به سر می‎برند و از سوی مسؤولان مربوطه اقدام مؤثری در این زمینه صورت نگرفته است.

..........................................

گزارش از: محدثه سعیدی‎نژاد

۹۵/۰۲/۲۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی