---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

۰



سنندج - کارگاه آموزشی تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان فنی و حرفه ای استان های همدان و کردستان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار، مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان ظهر چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ۱۱۶ مربی حق ‌التدریس فنی و حرفه ‌ای استان شرایط تبدیل وضعیت را دارند و در این کارگاه حضور دارند.

سید جمیل احمدی اظهار داشت: در مجموع چهار هزار و ۳۷۶ مربی حق ‌التدریسی در سطح کشور استخدام می ‌شوند که سهم کردستان از این تعداد ۱۶۶ نفر است.

وی افزود: در این دوره آموزشی در حال حاضر ۲۵۸ نفر از مربیان دو استان همدان و کردستان حضور دارند.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان کردستان بیان کرد: در دوره آموزشی مربیان واجد شرایط تبدیل عضویت با مواد آزمون آشنا می شوند و این زمینه ای مناسب برای دستیابی به امتیاز لازم برای تبدیل وضعیت آنان به پیمانی است.

وی با اشاره به برنامه های سازمان فنی و حرفه ای کشور برای ترویج آموزش های مهارتی گفت: انتظار می رود که از تمامی ظرفیت های کشور برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای استفاده شود.

احمدی با اشاره به برنامه های استان کردستان در حوزه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای افزود: کردستان در حوزه های مختلف آموزش های مهارتی همواره یکی از استانهای برتر کشور بوده و انتظار می رود که با جذب مربیان جدید زمینه برای توسعه هر چه بهتر فعالیت های این بخش فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی