---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

۰

چه افرادی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟/ اولویت بندی در پذیرش بر اساس نیازهای منطقه‌ای استمدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با میزان:
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: این استخدام تنها شامل حال فارغ التحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت معلم نمی‌شود، بلکه تمامی افرادی که از سایر دانشگاهای کشور فارغ التحصیل شده‌اند، نیز می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.
محمد فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره جذب نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی افراد پیش از گذراندن خدمت نظام وظیفه برای ادامه تحصیل جذب دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم می‌شوند، آنها خود به خود جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی در پاسخ به اینکه چه افرادی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟ افزود: این استخدام تنها شامل حال افرادی نمی‌شود که تحصیلات خود را در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم به اتمام رسانده‌اند، بلکه تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌توانند در آن ثبت‌نام  کرده و در آزمون مورد نظر برای استخدام در آموزش و پرورش شرکت کنند.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه متقاضیان بر اساس نیاز منطقه و طبق اولویت‌بندی‌هایی تعیین شده انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: براین اساس تنها دانشجویان دانشگاه‌‎های مربوط به این وزارتخانه در اولویت قرار ندارند و سعی ما براین است که افراد را بر اساس نیاز منطقه‌ای استخدام کنیم.

فاضل درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای متقاضیان شغل معلمی نیز گفت: زمان این آزمون هنوز به طور قطع مشخص نیست و در حال حاضر پیگیری‌های در این باره از هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری در حال انجام است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی