---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ

۰

چرایی دریافت هزینه از متقاضیان استخدام آموزش و پرورش
معاون توسعه مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مبلغ ۴۸هزار تومان از متقاضیان شرکت در آزمون دریافت می‌شود، گفت: این رقم به‌منظور برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش و مصاحبه و گزینش توسط آموزش و پرورش دریافت می‌شود.
سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که در بخشنامه آموزش و پرورش ذکر شده که متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید مبلغ ۴۸هزار تومان بابت هزینه پرداخت کنند، معیارهای تعیین این هزینه چیست، اظهار داشت: سازمان سنجش جداول هزینه‌ای دارد که متناسب با تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی هزینه‌ها را تعیین می‌کند.

وی افزود: هر اندازه تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی افزایش یابد، هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس برآوردی که از تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش داشتیم و با جای‌گذاری این برآورد در جدول هزینه‌های سازمان سنجش و در نظر گرفتن هزینه‌های مصاحبه و گزینش قبول‌شدگان مبلغ ۴۸هزار تومان را پیشنهاد کردیم.

بطحایی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این هزینه برای اجرای آزمون توسط سازمان سنجش در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد و بخش بسیار کمتری برای مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش نیز در پاسخ به این پرسش که برآورد آموزش و پرورش از تعداد متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی چه تعداد است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۱۰۰هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت کنند اما این صرفاً در حد پیش‌بینی است و آمار دقیق باید بعد از ثبت‌نام توسط سازمان سنجش اعلام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی