---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

۰

هر روز تعدادی از مردم به دلایل مختلف برای رساندن صدای خود به وکلای ملت مقابل مجلس تجمع می‌کنند. روز گذشته نیروهای ناظر کشاورزی استان کرمانشاه برای حل مشکل استخدامی خود در مقابل خانه ملت جمع شده بودند.
طی گفت‌وگویی با یکی از این معترضان علت حضورش را جویا شدیم. وی در اشاره به نوع اعتراض خود با بیان اینکه استان کرمانشاه تنها استان در ایران بوده که نیروهای ناظر کشاورزی را استخدام نکرده است به «ابتکار» گفت: ما نیروهای ناظر کشاورزی استان کرمانشاه هستیم که بین 7 تا 12 سال سابقه فعالیت در این حوزه را داریم و همچنان در صف استخدام قرار داریم. این عضو ناظر بر کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: ما تاکنون بارها با نمایندگان استان که در مجلس حضور دارند در این رابطه صحبت کرده اما به نتیجه نرسیده‌ایم و هم‌اکنون نیز برای صحبت با دیگران نمایندگان اینجا جمع شده‌ایم. وی در مورد نتیجه صحبتشان با دیگر نمایندگان مجلس اظهارکرد: قرار بر این شده که نمایندگان این موضوع را ازطریق وزیر جهاد کشاورزی پیگیری کنند. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مورد علل اجحاف در حق ناظران کشاورزی حوزه انتخابیه‌اش برای بهره‌مندی از قانون استخدام به «ابتکار» گفت: به هر حال ما قانونی را در مجلس هشتم تصویب کردیم که ناظران کشاورزی به استخدام دولت درآیند و در ابتدا قرار بود 12000 نفر جذب شوند که بعد دولت این تعداد را به 10000 نفر کاهش داد اما در زمان اجرای این قانون نیز به‌گونه‌ای توزیع کرد که تعدادی از ناظران حقیقی از این حق محروم شدند.وی افزود: دولت گذشته این قانون را به‌خوبی اجرا نکرد و لابی‌های تاثیرگذار در این بخش حق بسیاری از این ناظران را تضییع کردند و بیشترین ظلم هم به ناظران استان کرمانشاه شد در حالی که کشاورزی یکی از مهم‌ترین مشاغل این خطه است.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم یادآورشد: این ناظران بارها به ما مراجعه کردند و ما هم بارها در این رابطه جلساتی را برگزار کردیم اما لابی‌های مختلف تاکنون اجازه نداده است که بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم تا در پی آن ناظران به حق خود در جهت بهره‌مندی از قانون استخدام برسند.فلاحت‌پیشه تصریح کرد: هم‌اکنون سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی کشور باید ردیف‌های دیگری را در نظر بگیرند تا این ناظران نیز بتوانند جذب شوند و در این مورد لازم است که حداقل 2000 نفر ردیف به استخدام این ناظران اختصاص داده شود.
۹۵/۱۱/۱۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی