---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

۱

پیمانی شدن 18 هزار نیرو در آموزش و پرورش

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ
معاون شورای عالی آموزش و پرورش گفت: 18 هزارنیروی آموزش دیده برای حرفه معلمی به صورت پیمانی امسال وارد بازارکار می شوند.
احمدعابدینی معاون شورای عالی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص وضعیت تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید گفت: همانطور که قبلا هم اشاره شده بود نیروهای آموزش دیده در دانشگاه فرهنگیان امسال به حرفه معلمی مشغول می شوند.

وی ادامه داد: در مجموع 18 هزار نیروی جدید در مدارس مشغول به تحصیل می شوند که این تعداد به دو شکل 14  هزار نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و قریب به چهار هزار نفر دیگر نیز از افرادی هستند که سال گذشته در آزمون استخدامی پذیرفته شده و دوره های آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان گذرانده اند.

معاون شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد: تاکنون هیچ نیروی جدیدی به آموزش و پرورش اضافه نشده و نیروهایی که از قبل برای حرفه معلمی پیش بینی شده بودند،ساماندهی می شوند.

عابدینی بیان کرد : برای اینکه این 18 هزار نیرو امکان حضور در مدارس را داشته باشند بایستی مجوز فعالیت صادر شود که اکنون مراحل اولیه آن انجام شده است.

وی اظهار کرد : 18 هزار نیرویی که به خدمت آموزش و پرورش در می آیند به صورت پیمانی استخدام می شوند هم چنین ممکن است نیروهایی نیز به صورت حق التدریس فعالیت داشته باشند که هنوز تعداد آن مشخص نیست.

معاون شورای عالی آموزش و پرورش افزود: پس از آنکه وضعیت نقل و انتقالات و بازنشستگان به طور کامل روشن شود ،کمبود نیروی انسانی از طریق به خدمت گرفتن نیروهای حق التدریس جبران شده و تعداد آن ها به طور دقیق اعلام می شود.
۹۵/۰۳/۲۲
مدیر سوم

نظرات  (۱)

کارکنان قراردادی سازمان هواشناسی کمترین حقوق را نسبت به کارکنان رسمی و پیمانی دریافت میکنند، ولی سازمان نه برای تغییر وضعیت شان اقدام میکنه، هر وقت آزمون استخدامی میشه رشته های تحصیلی کارکنان قراردادی که مرتبط سازمان هست رد میکنه و از رشته های دیگر دانشگاهی اعلام نیاز میکنه تا این بنده خداها رو به این وضعیت باقی بمانند، اموزش و پرورش میگن دستگاه که برای نیروهاشون سنگ تمام میزاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی