---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

۰



بجنورد - استاندار خراسان شمالی از جذب دو هزار نیروی جدید در آزمون استخدامی آبانماه امسال در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر پرویزی در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، افزود: بر اساس مصوبه دولت آزمون های استخدامی دستگاههای اجرایی همه ساله طی دو مرحله در ماههای اردیبهشت و آبان ماه به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش برگزار می شود.

وی اظهار داشت: آگهی اخیر اولین آزمون استخدام پیمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی که در فروردین ماه امسال ثبت نام آن آغاز شد مربوط به سهمیه باقی مانده سال گذشته است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برای استخدام جدید در آبان ماه امسال، پیش بینی حدود دو هزار نفر است افزود: با برگزاری آزمون آبانماه ۹۴ وضعیت جذب نیروهای جدید تا پایان سال تعیین تکلیف و به کارگیری قبول شدگان نهایی در سال ۹۵ عملیاتی خواهد شد.

پرویزی تصریح کرد: سازمان سنجش کشور برگزار کننده کلیه آزمون های استخدامی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی یکی از اهداف شورای راهبری توسعه مدیریت استان را ساماندهی وضعیت استخدامی ها عنوان کرد و افزود: این آزمون ها به گونه‌ای خواهد بود که از تبعیضات ناروا جلوگیری و جلوی هرگونه شبهه‌ای را خواهد گرفت.

پرویزی در ادامه گفت:۷۰ درصد ملاک قبولی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی  منوط به کسب نمره لازم در آزمون کتبی استخدام خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل جدید نیروهای قراردادی با کار معین و مشخص که دارای تحصیلات مرتبط با پست‌های خالی هستند در آن پست‌ها به کارگیری می‌شوند.

استاندار خراسان شمالی افزود: شورای راهبری توسعه جانشین شورای عالی اداری بوده که بر اساس مصوبه شورای عالی اداری و ابلاغ ریاست جمهوری، مسائل اداری، نیروی انسانی، ساختار تشکیلاتی، پژوهشی، مدیریتی و کاری استان‌ها در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی