---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

کرمان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: دستگاه های دولتی باید اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 را در پرتال خود وارد کنند و این افراد از اول امسال مشغول به کار شوند.


به گزارش ایرنا نصرالله گرامی روز دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری استان کرمان در سال جدید افزود: استخدامی های سال 91 پروسه گوناگونی داشت که سرانجام با دستور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین اعتبار شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی جدید از طریق سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: استان کرمان از استخدام های جدید سهمیه زیادی ندارد و فقط شش نفر در شش رشته اعلام شده است.

وی به بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهوری درباره لزوم هماهنگی با استانداران برای تغییر مدیران اشاره کرد و گفت:

در این بخشنامه آمده است هیچ تغییری در دستگاه های اجرایی بدون هماهنگی استاندار انجام نشود و به پیوست این بخشنامه در شهرستان ها نیز مدیران کل بدون هماهنگی با فرماندار تغییری انجام ندهند.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: برخی فرمانداران از انجام تغییرات مدیریتی بدون هماهنگی با آنها در شهرستان ها گلایه دارند.

وی با اشاره به اظهار گلایه فرمانداران از این که برخی مدیران کل به شهرستان های آنها نرفته اند گفت: انتظار داریم این مدیران کل به همه شهرستان ها بویژه مناطق محروم سفر و مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی کنند.

گرامی اضافه کرد: اینکه یک مدیرکل در سال گذشته شهرستانی را اصلا ندیده باشد جای سووال دارد.

وی همچنین گفت: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری قصد دارد آثار و بیانات نماینده ولی فقیه در استان کرمان را از اول انقلاب تاکنون از منابع مختلف گردآوری و مدون کند.

معاون استاندار کرمان ادامه داد: مدیران و کسانی که بیانات و عکس هایی از ایشان دارند با اداره کل منابع انسانی استانداری همکاری کنند تا این مجموعه گرانبها را جمع آوری کنیم.

وی گفت: مدیران دستورالعمل هایی را که ابلاغ می شود مطالعه کنند و گاهی با مراجعانی برخورد می کنیم که از دستگاه ها به ما پاس داده شده اند.

گرامی افزود: بخشنامه هایی در خصوص ساماندهی نیروهای قراردادی و اضافی آمده است و تا پایان سال باید 15 درصد از نیروها تعدیل شوند و پست ها کم شوند.

گرامی گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار تشکیل شده است و همه دستگاه ها باید این شورا را در دستگاه خود تشکیل دهند.

نظرات  (۱۰)

۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۶ قابل توجه استخدامیهای کرمان
هشدار به همه بچه های استان کرمان:

نامه شماره 1734 که از سازمان مدیریت و برنامه ریزی  مبنی بر تامین اعتبار و اقدام سریع برای شروع به کار به معاونت برنامه ریزی استانداری رسیده همچنان روی میز اقای رودری مدیرکل برنامه و بودجه   
خاک میخوره در حالیکه این نامه 3 روز پیش توسط استانداری فارس به همه ادرات ابلاغ شده ولی اینا اعتقادی به انجام دادن کار ما ندارن .اگه عمر و وقت و زندگیتون براتون اهمیت داره با این شماره تماس بگیرین تا اینقدر از بی خیالی ما سوءاستفاده نکنن:
شماره دفتر اقای رودری خط مستقیم:2112559 
شماره تلفنخانه معاونت برنامه ریزی استانداری 32120001 الی 7
ادرس معاونت برنامه ریزی هم :کرمان بلوار فارابی 
به مهسا کرمان: نتیجه پیگیری بطور کامل در قسمت اخرین مطالب در عنوان نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی  به استانداریهای کل کشور در ستون سمت چپ وبلاگ نوشته شده نامه ای که گذاشته شده مربوط به کرمانه که البته برای همه استانا فرستاده شده.  
به ورزش کرمان   چه نامه ای قراره به ادارات ارسال بشه؟به همه ادارات یا فقط ورزش و جوانان.میشه لطفا نتیجه پیگیری امروزتون رو بگین.
به مریم گلستانی: چرانمیشه !!! اگه شما به جای کامنت گذاشتن مرتب پیگیری حضوری می کردین حتما میشد. فکر می کنید چرا بچه های استان های دیگه زودتر از کرمان داره کارشون راه میفته چون همه با هم هماهنکند نه مثل کرمونیا که میگن: ولش کن خودش درست میشه... فکر می کنید ما امروز برای پیگیری نامه تامین اعتبار توی معاونت چند نفر بودیم :دو نفر ، بچه های ورزش که این همه گفتیم نیومدن شما راه و شهرسازیها هم که وضعیتتون مثل ماست و ماشاالله صد نفرین دریغ از یه نفر... حالا حداقل پیگیری کنید این نامه توی همون معاونت نمونه و به ادارات ابلاغ بشه ، دیگه خود دانید...
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۰۵ مریم گلستانی
نمیشه استانداری کرمان ،مثل استان فارس نامه بفرسته به ادارات برا شروع به کار؟
خداروشکر! نمی دونم چرا هر ساله شش هفت بار تعیین تکلیف می شویم و این قصه همچنان ادامه دارد. مسئولین محترم دروغگو، وای از اون روزی که مردم صبرشون لبریز بشه، خوب حواستون رو جمع کنید.
سلام استخدام گمرک (تبدیل وضعیت) در سال 90 و 91 رو دریابید که تا الان تعدادی از اونها موندن!! سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعلی  اینقدر با مردم و احساسات اونها بازی نکنید.
جناب نصرالله عزیز سه ساله مشغول تعین تکلیفید بگین کی جذب میشیم صبرمون لبریز شده خدای ناکرده بد میشه براتون
بچه های اداره ورزش و جوانان کرمان

فردا سه شنبه 18 فروردین ساعت 10صبح دفتر منابع انسانی استانداری در خیابان مولوی جهت پیگیری و تنظیم نامه شکایت به بازرسی استانداری

اگه نیاین با سرنوشت خودتون بازی کردین چون مسوولین کار افرادی که بصورت گروهی اعتراض داشته باشن رو زودتر انجام میدن حالا خود دانید...
دستتون درد نکنه با این تعیین تکلیفتون - خیلی به زحمت افتادین ...


در سرزمینی که حاکمان آن دروغ می گویند باران نمی بارد "امام رضا ع "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی