---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ق.ظ

۰

پذیرش طلاب در دانشکده صداو سیمای قم

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ق.ظ

دانشکده صدا و سیمای قم، از طلاب واجد شرائط برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر گودرزی رئیس دانشکده صدا و سیمای قم گفت: دانشکده صدا و سیمای قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی، نودو چهار– نودو پنج، از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته تولید سیما، علوم ارتباطات اجتماعی و ادبیات نمایشی از بین براداران طلبه حوزه های علمیه سراسر کشور دانشجو می‌پذیرد.
وی اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداکثر سن سی سال تمام (خدمت سربازی به این مدت افزوده می گردد) و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی (نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه) را از جمله شرایط عمومی داوطلبان دانست و افزود: طلاب دارای مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه (اتمام پایه نه) ، سلامت کامل جسمی به تائید مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما، أخذ تأئیدیه گزینش سازمان صدا و سیما، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی، پذیرفته شدگان نهایی نباید در استخدام رسمی، پیمانی، قراردادی و ... هیچ ارگان، نهاد یا اداره دیگری بوده و از قبل نیز تعهد خدمت نداشته باشند. از شرایط اختصاصی پذیرش می باشد.
دکتر گودرزی، ظرفیت پذیرش در رشته های علوم ارتباطات اجتماعی را ده نفر، تولید سیما یازده نفر و ادبیات نمایشی را چهارده نفر اعلام کرد.
وی گفت؛ زمان ثبت نام از سی آبان آغاز شده و تا پایان وقت اداری چهارده آذر ادامه دارد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیزاول دی ماه می باشد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.qomirib.ac.ir مراجعه نمایند./0002

۹۴/۰۹/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی