---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

۲

پاسخ نوبخت درباره یک آزمون استخدامی

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بااظهار بی‌اطلاعی ازجزئیات آزمون استخدامی آموزش وپرورش گفت: به وزارت آموزش و پرورش خواهم گفت زودتر جدول سهمیه، رشته و منابع را به سازمان مدیریت ارائه دهند.
به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش اظهار کرد: این وزارتخانه مجوز استخدام را دریافت کرده است، اما بنده اطلاع دقیقی از جزئیات آن ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود آموزش و پرورش جدول سهمیه، رشته و منابع را به سازمان مدیریت ارائه دهد، تصریح کرد: بنده به آنان خواهم گفت زودتر این اقدام را انجام دهند.

به گزارش مهر، بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه محمد بطحایی، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش اظهار کرده بود در حال حاضر مشغول بررسی منابع آزمون هستیم و تلاش می‌کنیم اواخر هفته آینده جدول سهمیه، رشته و منابع را آماده و به سازمان مدیریت ارسال کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و بطحایی در یازدهم خرداد ماه نیز گفت در حال مذاکره و گفتگو با سازمان مدیریت هستیم و حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشار می یابد.

نظرات  (۲)

۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ فرمانداری 1
هنوز ثبت نامش معلوم نشده و تاریخش هم نامشخصه. شما هنوز ثبت نام نکردی چه عجله ای داری. استخدام تو دستگاههای دولتی صبر ایوب می طلبه. از همین الآن حرص نخور. خود مسئولین هم نمیدونن زمان امتحان و ثبت نام کیه. فقط میگن به زودی. از چند سال پیش میگن به زودی آموزش و پرورش استخدام میکنه.

سلام ثبت نام استخدامی اموزش وپرورش کی شروع میشه چراااااااهیچکی جواب نمیده ماازکی بپرسیم بخداسرگردانیم زودترخبربدید توروخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی