---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ق.ظ

۰




پس از طرح مکرر مشکلات کارمندان و کارکنان دولت به خصوص اشخاصی که رابطه استخدامی آنها با قوه مجریه به صورت قراردادی و پیمانی است، سخنگوی دولت درباره این اشخاص پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم که پیداست کارمند دولت هستند، بارها درباره وضعیت نابسامان حقوق و مزایای دریافتی خود انتقاد کرده اند و نوشته اند که چرا وضعیت آنها تغییر نمی کند.

یکی از کاربران در این باره نوشته: باسلام اقای رییس جمهور قراراست حقوق فرهنگیان ازمهرسالجاری تحت عنون رتبه بندی افزایش یابد ایا برای کارکنان دیگرادارات مثل راه وشهرسازی استانهاکه هیچ مزایایی ندارند وسال قبل مصوبه افزایش 35درصدفوق العاده ویژه تصویب وابلاغ شدولی اجرانشد چه تدبیری دارید؟؟؟؟

کاربری دیگری با ذکر محل کار خود نوشته: با سلام و احترام کارکنان مرکز آمار ایران که از زیرمجموعه های ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستند از تبعیض بسیار زیاد در حقوق و مزایای دریافتی در مقایسه با کارکنان سایر دستگاهها بخصوص همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رنج می برند این اختلاف دریافتی انقدر زیاد است که در برخی موارد حقوق و مزایای کارمندان مرکز آمار ایران به نصف حقوق و مزایای کارکنان سازمان مدیریت هم نمی رسد . به نظر می رسد تلاش های ریاست محترم مرکز آمار و دیگر مدیران مرکز هم ره به جایی نبرده است بنابر این تقاضا داریم مشکلات معیشتی کارکنان مرکز آمار ایران از طریق رسانه های عمومی منعکس گردد تا بلکه کسی به داد آنان برسد ما مشکل خود را هر روز در این صفحه تکرار می کنیم تا گوش شنوایی پیدا شود و به داد ما برسد.


یک مخاطب دیگر در این خصوص کامنت گذاشته: با عرض سلام وخسته نباشید ماجمعی ازکارمندان قراردادی دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از همه کارمندان قراردادی دانشگاه از شما درخواستی داریم : در قانون به هیئت امنای دانشگاه این اجازه داده شده است که میتواند کارمندان قراردای خود را به پیمانی تبدیل کند .با وجود اینکه سابقه کاری بعضی از کارمندان قراردادی به حدود 23 سال میرسد ولی متاسفانه هیچ اقدامی از طرف دانشگاه جهت تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی نشده است .به تازگی دانشگاه تصمیم به تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی گرفته است که جای بسی خوشحالی است . همه کارکنان قرادادی از هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف انتظار دارند نسبت به تبدیل وضعیت این قشر زحمت کش اقدام نمایند. با تشکر جمعی از کارکنان قراردادی


مجید هم کاربری است که کامنتی نوشته که با ۲۰ پاسخ از سوی سایر کاربران همراه شده. او نوشته: با سلام اینجانب از طرف هزاران کارمند بخش خصوصی مخابرات استان تهران صحبت میکنم وخواهشمند است با توجه به توضیحی که داده اید پیگیر این مطلب باشید. پس از خصوصی سازی مخابرات یکی از زیرمجموعه های این وزارت خانه که مخابرات استان تهران باشد با بیشترین کارمند بخش خصوصی در دام تعدادی از مدیران این شرکت افتاده است که با بستن قراردادهای طالمانه وبا کمترین مبلغ کارمندان این بخش خصوصی این شرکت را به استثمار خخود دراورده وبیشتر بهره کاریرا از این بندگان خدا میبرند و کمترین پاسخی هم نمیدهندو جالب اینجاست که هیچ کس هم نیست که صدای این عزیزان را بشنود.شما میتوانید بررسی بفرمایید که وضعیت این کارمندان در استان تهران و دیگر جاهای دیگر کشور یا حتی مشابه این عزیزان در دیگر نهادها به چه صورت است.


کاربر دیگری که مشخص است کارمند است نوشته: به داددل کارمندان جزئی که در ادارات باسیلی صورتشان راسرخ نگه میدارند وباحداقل دریافتی شرافتمندانه زندگی رابسرمیبرند ودریغ ازهر مسافرت یاتفریح ویاحداقل تفریح برای دولت زحمت میکشند ودادشان ازتبعیض مابین ادارات وسازمانهای نورچشمی بجایی هنوزنرسیده است برسید وبرای رضای خدا توجه نمایید.


پاسخ دولت به مشکلات کارمندان
مواردی از این دست در بین کامنتهای سرویس مشکلات مردم به وفور یافت می شود. به همین دلیل در نشست خبری محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مسئله معیشت کارکنان دولت و همچنین تغییر در وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی و پیمانی را مطرح کردیم که او به این سئوال پاسخ داد.
نوبخت در پاسخ به سئوال خبرآنلاین درباره تغییر در نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت و وضعیت استخدامهای جدید گفت: نظام پرداخت کارکنان دولت الان از یک برداشت عادلانه ای از سوی کارکنان همراه نیست. کارکتان دولت احساس می کنیم تفاوتهای غیر منطقی در پرداختها هست. سازمان مدیریت و برنامه ریزی نظام پرداختها را بازنگری می کند. با خروج کارکنان دولت که تعداد زیادی به سن بازنشستگی ئمی رسیند، برنامه داریم جایگزین اینها را از کارکنان قراردادی و پیمانی و نیروهای جوان استفادخ کنیم. بیش از ۳۸ هزار نفر در سال جاری از همین نیروهای جوان استخدام شده اند. در استخدامها، کارکنان قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی نیز در برنامه هاست که در برنامه ششم به عنوان اصلاح نظام اداری بر آنها متمرکزیم و برای هر بخش این موضوع برای آنها برنامه ریزی می کنیم.

۹۴/۰۶/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی