---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ

۰

جیرفت - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در مورد ابهامات مطرح شده درباره این سازمان توضیحاتی را ارایه کرد.


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان، محمود اسکندری نسب در ارتباط با ابهامات مطرح شده برای این سازمان و بویژه تقاضای برخی از اهالی رسانه و ائمه جمعه برای شفاف سازی در این باره گفت: اداره کل صنایع و معادن جنوب استان کرمان بر اساس مصوبه ستاد راهبردی و هماهنگی توسعه استان کرمان در آذر ماه سال 1388 تشکیل و تا پایان سال 1389 چارت سازمانی آن با 23 نفر، مجوز استخدام 15 نفر و ردیف بودجه ای ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال 1390 رای مجلس شورای اسلامی مبنی بر انحلال این اداره کل صادر و رای مذکور توسط ریاست مجلس به رییس جمهور وقت ابلاغ شده است، این رای در آذر ماه سال 1391 از طریق دیوان محاسبات کشور با ارسال نامه ای مبنی بر جلوگیری از پرداخت هرگونه وجهی به اداره کل، به معاونت برنامه ریزی استانداری و ارایه آن به اداره کل صنایع و معادن جنوب استان کرمان جنبه اجرایی به خود گرفته است.

اسکندری نسب گفت: قبل از ورود من به سازمان، مصوبه سال 88 دولت مبنی بر تشکیل اداره کل صنایع و معادن توسط مجلس لغو و روند ابطال آن نیز از طریق مجاری قانونی و دیوان محاسبات در حال پیگیری بود، این مصوبه انحلال تنها برای اداره کل صنایع و معادن جنوب استان صادر شده و هیچ اداره کل دیگری را شامل نمی شود.

وی ادامه داد: با ابلاغ وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهریور ماه 1392 به سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان منصوب شدم و این نخستین بار بود که نام سازمان با ورود اینجانب به سازمان و با حکم بنده بر روی آن گذاشته شد.

وی گفت: من که به هیچ عنوان از سوابق اداره کل از جمله حکم مجلس شورای اسلامی مبنی بر انحلال آن و ورود دیوان محاسبات برای اجرای قانون مذکور مطلع نبودم به محض ورود به سازمان، تنها مشکل اداری موجود را تبدیل اداره کل صنایع و معادن به سازمان صنعت، معدن و تجارت دیدم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: ابتدا به روسای تمام ادارات شهرستان حکم دادم و در دو شهرستان دیگر نمایندگی ایجاد کردم، همچنین با رایزنی های متعدد با رئیس وقت سازمان کرمان درخواست کردم حداکثر همکاری لازم در زمینه عملی شدن ادغام بازرگانی جنوب با صنایع و معادن و همچنین سایر موارد مورد نیاز استقلال این سازمان نوپا از جمله انتقال تمام پرونده های جنوب کرمان پس از سه سال از تشکیل اداره کل را انجام دهند.

وی گفت: با ارسال سه نامه از طرف رئیس وقت سازمان کرمان به بخش های مختلف بازرگانی وزارت و پیگیری جدی، مجوز اغلب زیرساخت های اداری بخش بازرگانی سازمان از جمله مجوز برگزاری کمیسیون نظارت، صدور کارت بازرگانی، ثبت سفارش و بسیاری دیگر از موارد لازم به جنوب کرمان منتقل شد.

اسکندری نسب ادامه داد: سپس از طریق معاونت برنامه ریزی استانداری پیگیری های لازم برای جداسازی حقوق بخش بازرگانی جنوب کرمان و انتقال به سازمان جنوب انجام اما اعلام شد که لازمه این کار وجود چارت سازمانی با عنوان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان است و با چارت سازمانی اداره کل امکان انتقال این بخش وجود ندارد از این رو در فاصله زمانی آبان ماه 1392 تا بهمن ماه 1393 بیش از 12 نشست با بخش های مختلف معاونت پشتیبانی، مالی و منابع انسانی و امور استان های وزارت برگزار و موضوع ادغام صنایع و معادن و بازرگانی پیگیری شد.

وی گفت: پس از گذشت حدود دو سال از ادغام وزارت صنایع و معادن و بازرگانی سابق تا این زمان هنوز چارت سازمانی جدید هیچ کدام از سازمان های کشور ابلاغ نشده بود که پس از پیگیری های فوق الذکر در اسفند ماه 1392 چارت سازمانی این سازمان با 103 نفر به همراه چارت سایر سازمان های کشور به تصویب وزیر صنعت، معدن و تجارت رسید و سپس به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری برای تصویب نهایی ارسال شد.

وی تاکید کرد: اما در مرداد ماه 1393 که چارت جدید سازمانی تمام سازمان های کشور از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری ابلاغ شد، چارت جنوب کرمان با استناد به مخالفت قبلی مجلس ابلاغ نشد و از این تاریخ مکاتبات متعددی با دفتر مقام معظم رهبری، معاون اول ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار کرمان انجام شد.

اسکندری نسب افزود: در تمام این مکاتبات با ذکر برخی نکات اجتماعی در زمینه منطقه، ابلاغ هرچه سریع تر چارت را درخواست کردیم و همزمان در مدت شش ماه قبل، اینجانب به مدت بیش از یک ماه فقط پیگیر مسایل چارت مذکور در تهران بودم، همچنین در همان اوایل تمام فرمانداران را در جریان موضوع قرار دادم و نامه ای با امضای آنها به وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهریور ماه 1393 ارسال شد.

وی گفت: ابتدا با نمایندگان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی صحبت کردم و آنها نیز با حضور در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری و همچنین از طریق ارسال نامه به وزیر صنعت، معدن و تجارت به جد این موضوع را پیگیری کردند و در 16 شهریور سال گذشته نامه مشترکی از طرف هفت فرماندار جنوب کرمان و اینجانب به معاون اول رییس جمهوری ارسال کردیم.

وی افزود: همزمان با ارسال اینگونه نامه ها، در فاصله زمانی شهریور ماه تا اسفند ماه 1393، جلسه حضوری با معاون اول ریاست جمهوری با حضور برخی از فرمانداران جنوب داشتیم که در آن جلسه تنها تقاضا از ایشان کمک به ارسال سریع تر چارت سازمانی بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: نتیجه نامه مشترک فرمانداران و اینجانب و همچنین سایر پیگیری ها، ارسال نامه ای از طرف معاون اول به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی کشور با عنوان ارسال سریعتر چارت شد و در این مدت، فقط سه نشست حضوری در زمینه چارت سازمانی با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتم که وی نیز این موضوع را در برنامه های خود قرار داد به طوری که این موضوع را طی چندین بار از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری درخواست و جدیت وزیر تاکنون مانع اجرای حکم قبلی مجلس شده است.

وی افزود: همزمان پیگیری های متعددی از طریق معاونت پشتیبانی، مالی و اداری وزارتخانه انجام شد به نحوی که در نتیجه آن شاید هفته ای چند بار نشست هایی بین این معاونت و بخش های مختلف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری انجام می شد.

وی تصریح کرد: همزمان، پیگیری ها از طریق استانداری نیز طی یک نشست حضوری با استاندار و سپس معاونت برنامه ریزی ادامه داشت به طوری که نامه ای توسط معاونت برنامه ریزی استانداری کرمان به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری با عنوان تقاضای ارسال چارت سازمانی این سازمان ارسال شد.

اسکندری نسب گفت: در حال حاضر نیز اتفاق جدیدی در این زمینه نیفتاده و مسایل با همان جدیت قبل در حال پیگیری است، ضمن اینکه مستندات مربوط به این گفتار همه در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان موجود است.

وی با تشکر از توجه ائمه جمعه و رسانه ها در این ارتباط خاطرنشان کرد: هشدار می دهم که برخی افراد فرصت طلب وجود دارند که به خاطر دستیابی به منافع شخصی نه تنها وجود سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب برای آنها مهم نیست بلکه حاضر هستند که تیشه بر ریشه آن نیز بزنند.
۹۴/۰۲/۱۷
مدیر دوم ........

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی