---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ

۰


پارتی بازی یکی از مشکلاتی است که اگر ابتدا به ساکن از آن به عنوان فساد یاد نکنیم،قطعا می توان عنوان معضل را به آن اطلاق کرد،معضلی که در صورت تشدید آن می تواند به عاملی تاثیر گذار در زمینه سازی برای ایجاد فساد تبدیل شود.

به گزارش طنین خاتم؛ رابطه مداری، سوء استفاده از نفوذ و تکیه بر معیارهای نابرابر و غیر معقولانه توصیه ، دوستی و خویشاوندی در توزیع منابع انسانی ، در ارتقاء ،انتصاب و استخدام یکی از نشانه های فساد در دستگاه های دولتی به شمار می آید که در فرایند مبارزه با فساد اداری یکی از شاخصه های مؤثر در آسیب شناسی عوامل سازمانی و مدیریتی محسوب می شود که تعدیل یا رفع این ضروری است.
 
پارتی بازی یکی از مشکلاتی است که اگر ابتدا به ساکن از آن به عنوان فساد یاد نکنیم،قطعا می توان عنوان معضل را به آن اطلاق کرد،معضلی که در صورت تشدید آن می تواند به عاملی تاثیر گذار در زمینه سازی برای ایجاد فساد تبدیل شود.
 
شاید شنیده باشید که فلان کارمند اداره پس از 30 سال خدمت در اداره‎‎ای بازنشست شده است و به جای برگزاری آزمون استخدامی مجدد تخصصی و فنی در پست خالی شده یکی بر حسب رابطه  در پست مذکور بدون هیچ نوع تخصص و دانشی بکارگیری شده‎اند.
 
داستان برخی از ادارات شهرستان خاتم در استخدامی‎ ها نه بر اساس ضابطه و بلکه صرفا بر روی رابطه، فامیل و اقوام و همشهری بودن تبدیل شده است.
 
بیان این مشکل از سوی رسانه‎ها شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیامده و به قول یکی از مدیران شهرستان گزارشات انتقادی آن هم به این شکل نوعی سیاه‎نمایی – تلقی می شود.
 
شنیده ها حاکی از این است که یکی از ادارت شهرستان خاتم، نیروی در شرف استخدامی است که نه فراخوانی برای جذب نیرو از این اداره منتشر شده است و نه در آزمون استخدامی که چند ماه گذشته برگزار شد نامی از این اداره در لیست جذب نیرو قرار داشت اگر چه رابطه در این گزینش مهمترین و اصلی ترین شاخصه  می باشد در حالی که دهها نفر در همین رشته مذکور با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند.
 
این نوع استخدامی ها آنهم بدون گذارندن هیچ پرسه اداری فقط بر اساس رابطه صورت میگیرد و باید بگوییم اینجاست که ضابطه فدای رابطه می شود و هزاران جوان بیکار با استعداد شهرستان اوج ناحقی را درک و در کمال ناامیدی از گفتن یک اعتراض نیز دریغ می کنند.
 
بر اساس آمار شهرستان خاتم از لحاظ  بیکاری در استان رتبه اول را داراست و در هر خانواده هرات و مروستی دو الی سه جوان بیکار و تحصیلکرده وجود دارد و با توجه به شرایط منطقه و نبود حداقل امکانات رفاهی و تفریحی مردم این شهرستان در اوج مظلومیت قرار دارند.
 
حال جذب نیرو آنهم بر اساس رابطه و پارتی بازی نیز باید بر دردهای مردم و جوانان مظلوم این منطقه افزود.
 
در دولت تدبیر و امید که مهمترین شعار آن عدالت محوری است باید اصلی ترین شاخصه آن عدالت محوری باشد. همانطور که نمانیده مجلس شورای اسلامی در حوزه بافق، بهاباد، ابرکوه، مهریز و حاتم نیز با تاکید بر ضابطه مداری خواستار گزارش هرگونه اشتغال بر اساس با رابطه شده است و مسئولان باید به شتغال هایی که به گفته مسئولان بیشترین اعتراض مردمی را داشته است پاسخگو باشند.
۹۵/۱۱/۲۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی