---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

۰

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ضوابط و جداول آزمون استخدامی این وزارتخانه آماده شده است اما باید به تأیید سازمان مدیریت برسد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط به استخدام را منتشر کنیم.

خبرگزاری فارس: معاون وزیر: اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ۲ هفته آینده منتشر می‌شود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره اینکه وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود «همه آنچه تاکنون درباره استخدام در آموزش و پرورش اعلام شده صحت ندارد»، گفت: مجوز استخدام را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اخذ کردیم و ضوابط، جداول مواد و رشته‌های آزمون هم آماده شده است که باید به تأیید سازمان مدیریت برسد تا اعلام کنیم؛ سخنان وزیر آموزش و پرورش نیز درباره ادعای برخی سایت‌های فرصت طلب در خصوص اعلام شماره حساب برای ثبت نام بوده است.

وی درباره زمان برگزاری آزمون گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر اساس مقررات خودش هر ۶ ماه، یک مرتبه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کند و مدتی قبل در این سازمان برای استخدام در یکی از دستگاه‌ها آزمون برگزار شده است به همین دلیل ما باید آزمون را در ۶ ماهه دوم برگزار کنیم لذا ما از سازمان مدیریت در خواست کردیم که آزمون را در ۶ ماهه اول برگزار کند تا بتوانیم از سال تحصیلی پیش رو استفاده کنیم و پذیرفته شدگان نیز بتوانند دوره یک ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

بطحایی خاطر نشان کرد: مذاکره و گفت‌و‌گو با سازمان مدیریت در جریان است و امیدواریم تا ۲ هفته آینده اطلاعات تکمیلی درباره آزمون استخدامی را در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش قرار دهیم.

به گزارش فارس، این خبر در شرایطی امروز به نقل از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد است که وی 28 اردیبهشت در حاشیه گردهمایی آموزشی توجیهی روسای گروه انجمن اولیاء و مربیان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: «در حال حاضر مشغول بررسی منابع آزمون هستیم و تلاش می‌کنیم اواخر هفته آینده جدول سهمیه، رشته و منابع را منتشر کنیم».

 وزیر آموزش و پرورش نیز روز جمعه ۸ خرداد در حاشیه سفر به خوزستان با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای استخدام جدید آموزش و پرورش ماه آینده اعلام می‌شود، عنوان کرد: «تمام آنچه که تاکنون در خصوص ثبت‌نام استخدام نیروی جدید در آموزش و پرورش بیان ‌شده است، صحت ندارد».

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی