---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

۱

وزیر کار دستور استخدام ۳۵۹۶ نفر را صادر کرد

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از مجموع ۳ هزار و ۵۶۹ نفر مربی فنی و حرفه ای حق التدریس پذیرفته شده تاکنون برای حدود یک هزار و ۸۰۰ نفر مراحل استخدام انجام و احکام کارگزینی صادر شده است.

به گزارش میزان، علی ربیعی در دستوری به رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای نوشته است: مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای استخدام، موضوع را پیگیری کنند تا اقدام های قانونی با سرعت بیشتری دنبال شود.

در بخشی دیگری از نامه تاکید شده است: یکی از عوامل تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی توانمندسازی منابع انسانی از طریق مهارت آموزی و ارتقا مهارت شاغلان و جوانان جویای کار در بخش های مختلف از جمله صنعت، خدمات و کشاورزی است.

ربیعی یادآور شده است: با توجه به تحول در برنامه ها و تلاش مدیران و کارکنان سازمان برای رسیدن به اهداف مورد نظر انتظار می رود برنامه ریزی برای بخش های مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی اعم از دولتی و غیردولتی با اولویت مناطق محروم، شناسایی نیازها و سفارشات آموزشی این بخشها و سایر بخش های کشور به تناسب نیاز بازار کار نیز مورد توجه قرار گیرد.

محمد امین سازگارنژاد رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در اجرای این دستور در گزارشی اعلام کرد: از تمامی ظرفیت های ۱۰ گانه ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری به ویژه بندهای ۵ و ۱۰ فوق العاده های شغل و ویژه در سال گذشته و سال جاری برای افزایش حقوق و مزایای نیروی انسانی استفاده لازم به عمل آمده و میانگین حقوق و مزایای دریافتی آنها در دوره تصدی بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی در گزارش خود آورده است: در خصوص مربیان حق التدریس نیز از مجموع ۳ هزار و ۵۶۹ نفر حق التدریس پذیرفته شده تاکنون برای حدود یک هزار و ۸۰۰ نفرمراحل استخدام انجام و احکام کارگزینی صادر شده است. برای یک هزار و ۷۶۹ نفر باقی مانده نیز تا پایان شهریور ماه تامین پست شده و مراحل استخدام انجام می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برای بقیه ۷۶۹ نفر نیز در نیمه دوم سال اقدام لازم به عمل می آید و روند استخدامی شماری که در فرآیند های اداری نتوانسته اند به طور کامل پذیرفته شوند نیز پیگیری خواهد شد.

سازگارنژاد درباره کارکنان قرار دادی این سازمان نیز گفت: حقوق، مزایا و اضافه کاری کارکنان قراردادی بر اساس دستور العمل مربوطه از ابتدای سال پرداخت و مقرر شده است از اول تیرماه برای جبران دریافتی این افراد حداقل مبلغ یک میلیون ریال به عنوان سایر مزایای رفاهی برای هر نفر ماهیانه تامین و پرداخت شود.
۹۵/۰۵/۰۶
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۹ مربی حق التدریس فنی و حرفه ای
سلام مدیر جان اینا دارن هی دستور صادر میکنند
وزیر میگه تا پایان شهریور ریس سازمان میگه نه 1000نفر تا اخر شهریور تامین پست میشند بقیه 769نفر نیمه دوم سال
به نظرت حرق وزیر برش داره یا رییس سازمان ما موندیم وسط نظر شما چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام اگه منظورتون رئیس سازمان فنی حرفه ای باشه معلومه که حرف وزیر برش داره منتها از حرف تا عمل خیلی فرق وجود داره تا یک قولی به وهله عمل برسه زمانبره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی