---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

۰


دکتر‌ هاشمی، گفت: برای افزایش استقبال پرستاران به منظور جذب، وزارت بهداشت درصدد ایجاد شرکتی در خود وزارتخانه برای افزایش اطمینان متقاضیان است .
دکتر حسن  قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به این سؤال که گروههای مختلف پزشکی شاکی هستند که وزارت بهداشت تنها به گروه پرستاری توجه دارد و در حال حاضر دنبال جذب پرستار است و اجازه جذب و مجوز برای جذب گروههای دیگر پزشکی را نمی‌دهد، گفت: ما عنوان نکردیم که 16 هزار پرستار فقط جذب می‌کنیم بلکه بخشی از این جذب مربوط به دیگر گروههای پزشکی مثل آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و غیره است.

وی افزود: باید توجه داشت که به پرستار بیش از دیگر گروههای پزشکی نیاز داریم و تعداد پرستاران موجود در بیمارستانها با نیاز واقعی ما فاصله زیادی دارند.

هاشمی، با بیان اینکه البته جذب پرستاران در حال حاضر از طریق شرکتی است، تأکید کرد: چراکه دولت مجوز استخدام نداده است و پرستاران و دیگر گروهها علاقمند جذب از طریق خود دولت هستند. برای حل این مشکل وزارت بهداشت در صدد است، خودش شرکتی ایجاد کند که پرستاران و نیروهای جدید درغالب شرکتی جذب شوند.

وی با اشاره به اینکه در عین حال 97 بیمارستان داریم که ظرف 6 تا 9 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند، تأکید کرد: حتی 20 بیمارستان از دولت گذشته افتتاح شده‌اند که به دلیل نبود نیرو تعطیل هستند که در مجموع بیمارستان‌های افتتاح شده و بیمارستان‌هایی که در آینده افتتاح خواهند شد به ‌‌14 هزار نیرو نیاز دارند.

هاشمی، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور برای حل این مشکل به سازمان مدیریت منابع دستور داده که همکاریهای لازم را با ما داشته  باشند.

وی در ادامه با دعوت از بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی می‌تواند برای اداره بیمارستانها به ما کمک کند و یک فرصت سرمایه‌‌گذاری برای خود ایجاد کند. در واقع بخش خصوصی در صورت علاقه می‌توانداین بیمارستانها را با کمک وزارت بهداشت تجهیز کند و به بهره‌برداری برساند و دولت هم از آنها خرید خدمت کند.











۹۳/۱۰/۳۰
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی