---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

۱


شیراز- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام ها در مجموعه این وزارتخانه در گذشته بدون فکر، برنامه ریزی، تدبیر و تعقل صورت گرفته و همین امر ما را با مشکل مواجه کرده است.


به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علی اصغر فانی در نشست صمیمی با فرهنگیان شهرستان اقلید با بیان این که میانگین فعالیت معلمان در نقاط محروم کمتر از دو سال است، افزود: متاسفانه در برخی مناطق تعدد نیرو داریم و در بعضی مناطق نیز با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در آموزش و پرورش را نمی شود یک شبه و یک ساله حل کرد، راه حل مشکلات آموزش و پرورش زمان بر است و در یک بازده زمانی پنج ساله حل خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام پنج هزار نیروی انسانی با تحصیلات بالاتر از مقطع کارشناسی صادر شده و به زودی ابلاغ می شود.

وی ادامه داد:در این استخدام ها اولویت با فرزندان فرهنگیان است و افرادی که در آموزش و پرورش استخدام می شوند به مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش های لازم را فرا می گیرند و برای آنها گواهینامه معلمی صادر می شود.

فانی ، استخدام های گذشته در وزارت آموزش و پرورش در مناطق محروم و برخوردار را نامتوازن خواند و گفت:برای استخدام نیروی انسانی متناسب با نیاز خود اقدام می کنیم و این استخدام ها بر مبنای رشته، جنسیت و جغرافیا صورت می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: نظام رتبه بندی معلمان هم در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و سطح امتیازات نیز به 1300 افزایش یافته است.

وی افزود:در این رتبه بندی ، افزایش شایستگی و مهارت های معلمان نیز مورد تاکید است.

فانی ادامه داد:تا خرداد سال 92 به عنوان یک معلم در کلاس درس حاضر می شدم، از این رو با مسائل و مشکلات مختلف موجود در آموزش و پرورش آشنا هستم.

وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت در شانزدهمین سفر استانی به شهرستان اقلید سفر کرد و ضمن شرکت در شورای اداری این شهرستان، در جمع مردم و فرهنگیان نیز حضور یافت.

شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت روز چهارشنبه (نهم اردیبهشت) به استان فارس آغاز شد و روز پنجشنبه

(دهم اردیبهشت) پایان یافت.

شهرستان اقلید در فاصله 267 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

نظرات  (۱)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۹ شاکی به درگاه خدا
نه اینکه تو این استخدام 94 خیلی تدبیر صورت گرفته. مزخرفترین و ناعادلانه ترین و بی منطقی ترین استخدام تاریخ بشریت هستش. خداوند خودش بین ما و شما مسئولین قضاوت کند.
از طرف:
معلمان غیر انتفاعی با چندین سال سابقه درخشان تدریس و سنی که گذشت و استخدامی ندیدند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی