---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ب.ظ

۹

وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان نطنز گفت: در آزمون استخدامی سال 1394 فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند

.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی‌اصغر فانی عصر امروز در جمع فرهنگیان نطنز اظهار کرد: به زودی اطلاعیه استخدام 5 هزار نفر نیرو در آموزش و پرورش منتشر می‌شود و پس از برگزاری آزمون، قبول‌شدگان با گذراندن یک سال مهارت معلمی در مدارس مشغول فعالیت می‌شوند.

وی افزود: در استخدام این 5 هزار نفر، فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند زیرا اعتقاد داریم فرزندان معلمین با فرهنگ آموزش و پرورش آشناتر هستند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در بحث برنامه‌های این وزارتخانه، بومی‌پذیری در به کارگیری نیروی انسانی را شروع کردیم و اولین سری دانشجویان در 100 پردیس فرهنگیان و با دید بومی مشغول تحصیل هستند زیرا اعتقاد داریم ماندگاری نیروی بومی بهتر و بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای سال 93 و آخرین جلسه هیئت دولت رتبه معلمی به تصویب رسید.

فانی ادامه داد: این مصوبه که در آن حقوق فرهنگیان از 175 هزار تومان تا 700 هزار تومان اضافه خواهد شد باید برای آن شاخص‌هایی را تعیین کنیم و به استناد این شاخص‌ها معلمین به 5 رتبه مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی تقسیم می‌شوند.

وی افزود: دولت، وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد که این شاخص‌ها را تعریف کند و ما از فرهنگیان می‌خواهیم اگر پیشنهادهایی را در این رابطه دارند به ما منعکس کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: البته در تعریف شاخص‌ها در بحث رتبه‌بندی معلمی باید متناسب با کار معلمی باشد.

مثلاً شاخص‌هایی مانند روش‌های تدریس، تألیف‌ها، تحقیق‌ها و تمام زحماتی که همکاران می‌کشند در قالب شاخص‌ها تعریف خواهد شد.

وی در پایان گفت: پرونده‌ها به سرعت بررسی و احکام آن در سال 94 صادر خواهد شد و ما در بحث رتبه‌بندی به دو موضوع انگیزه و مهارت‌های حرفه‌ای معلمین توجه ویژه داریم که ان‌شاءالله با اجرای این طرح عظیم تحولی در شایستگی‌ها و همچنین مهارت فرهنگیان ایجاد خواهد شد.

به گزارش فارس، وزیر آموزش و پرورش هم‌اکنون به زیارت امامزاده آق‌علی عباس بادرود رفته و دقایقی دیگر در جمع فرهنگیان بادرود سخنرانی خواهد نمود





 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

.

 

نظرات  (۹)

اگه الویت بامربی های پیش دبستانی_نیروهای قراردادی وفرزندان فرهنگیان هست خوب همون هارواستخدام کنیددیگه چراازمون برگزارمی کنید.
چرا تا یک مورد به نفع فرهنگیان شد چشمتون در اومد 
اما اینهمه فرزندان شرکت گاز -بانک وادارات دیگه جایگزین میشند مردین حرف بزنید همین نوبت به فرهنگیان رسید انهم فعلا در حد یه حرف همه دل درد گرفتید بخیلهای چشم تنگ 

دیگه هیچ ... استخدامی پر .... ویتامین پارتیا خیلی قوین خدا ازتون راضی نباشه تا کی می تونین پارتی بازی کنین این دوران نیز به فرموده ی حضرت علی - ع - بگذرد و شما می مونین روسیاهی قیامت...

 تو رو خدا اقای وزیر انصاف داشته باشید تکلیف ما که با هزار بدبختی و بی پولی و دوری از خانواده درس خوندیم چی میشه  عدالت باید بین همه رعایت بشه از کجا معلوم که بچه فرهنگی با  فرهنگ اموزش و پرورش اشنایی بیشتری  دارند

به قول دوستمون ما بهر تماشای جهان امدیم
خاک تو سرشون با این عدالتشون
بعد بوقی میخان استخدام کنن حالا از الان ظرفیت ها رو با فرزندان داری سهمیه چه سهمیه های  جنگی و چه  والدینشون تو اموزش پرورش پر کردن
ما هم بریم بز بچرونیم
ما بهر تماشای جهان امده ایم
توکل به خدا
ما بدبختیم بخدا
بابا خجالت بکشید مسخره کردین با این استخدامیتون از یه طرف اولویت با مربی های پیش دبستانی از یه طرف با نیروهای قراردادی از یه طرف با فرزندان فرهنگیان؟
انصافتون کجا رفته؟
یکم وجدان داشته باشید پس ما بدبختا که پدرمون کارگره با بدختی درس خوندیم الانم بیکار باید چکار کنیم؟
خدا ازتون نگزرهههههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی