---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

۱

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش در اولویت است.

خبرگزاری فارس: استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اصغر فانی عصر امروز در دیدار با فرهنگیان بازنشسته و شماری از فرهنگیان در این شهر با اشاره به مطالبات این قشر مبنی بر اولویت قرار گرفتن استخدام فرهنگیان در آموزش‌ و پرورش اظهار کرد: بحث اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در این وزارتخانه شروع‌ شده است، بنابراین پذیرش و استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت است.

وی بیان کرد: همان‌ طور که در استخدامی‌های امسال آموزش‌ و پرورش به مسئله اولویت استخدامی فرزندان فرهنگیان توجه شد، در سایر استخدامی‌ها و جذب‌ها به این موضوع توجه می‌شود.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره فرهنگیان طرح عشایر و کوچ‌رو هم اظهار کرد: پیگیر حق کوچ معلمان این حوزه  هستیم و پیگیری‌های خوبی در این زمینه انجام‌ شده است.

وی با یادآوری اینکه بیمه بازنشستگان فرهنگی همچنین بیمه شاغلان اجرا و ادامه دارد، گفت: آموزش‌ و پرورش برای رسیدگی و توجه به بازنشستگان اهتمام دارد.

فانی گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان مربوط به نیمه دوم سال 93 در حال پیگیری است که در این راستا کارگروهی در آموزش‌ و پرورش تشکیل‌ شده است.

وی بیان داشت: این کارگروه مسائل مربوط به اقتصاد فرهنگیان و معوقات را مورد پیگیری قرار می‌دهد.

وزیر آموزش‌ و پرورش همچنین با دعوت از خیرین برای کمک به مدارس شبانه‌روزی گفت: اساسا با توجه به استفاده 400 هزار دانش‌آموز از خوابگاه‌های دانش‌آموزی و خدمات‌دهی به آنها در قالب سه وعده غذایی و در اختیار گذاشتن این اماکن، هزینه‌های زیادی برای آنها صرف می‌شود.

وی اظهار کرد: از این‌رو می‌طلبد تا خیرین کمک‌های خود را به تامین هزینه‌های خوابگاه‌های دانش‌آموزی سوق دهند.

فانی اضافه کرد: در همین راستا آموزش‌ و پرورش، جامعه خیرین مدرسه‌ساز را تشکیل داده تا از ظرفیت آنها برای کمک به تامین هزینه‌های مدارس شبانه‌روزی و خوابگاه‌ها استفاده کند.

۹۴/۰۷/۲۵
مدیر سوم

نظرات  (۱)

در اولویت چی؟؟؟ الکی با این حرفا مردم رو گول نزنید لطفا!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی