---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰

رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور گفت: چیزی به نام تبدیل وضعیت قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد زیرا باید برای استخدام رسمی شدن در دولت برابر قوانین همه افراد در آزمون برابر شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری نسنیم از کرج، جمشید انصاری صبح امروز در نشستی که در سازمان برنامه و بودجه استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای انسانی که جذب دولت می‌شوند باید از عالی‌ترین سطح دانش ممکن برخوردار باشند.

معاون رئیس‌جمهور افزود: چیزی به نام تبدیل وضعیت قراردادی در بدنه دولت وجود ندارد زیرا باید برای استخدام رسمی شدن در دولت برابر قوانین همه افراد در آزمون برابر شرکت کنند.

رئیس سازمان استخدامی و امور اداری کشور با بیان اینکه نهادهای اجرایی نباید جایی برای آموزش و فراگیری علم باشد بلکه باید اقدامات در راستای به روز شدن اطلاعات و مطالب علمی انجام دهند، عنوان کرد:  ما حمایت  خود  را برای تامین نیروی انسانی این استان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه نظام‌های مدیریتی باید با توجه به شرایط  و فعالیت‌های مدیریتی خاص باشند، بیان کرد:  سال جاری و سال آینده  سخت‌ترین دوران مدیریتی کشور است که باید با  ابتکار مدیریتی این شرایط را سهل کنیم زیرا اگر این کار صورت نگیرد سخت ترین شرایط ممکن را خواهیم داشت. 

انصاری با بیان اینکه  باید امکانات موجود را ساماندهی درست کنیم، گفت: با  مطالعه امکانات موجود و هدف‌هایی که در سر داریم می‌توانیم شرایط و بحران‌ها را مدیریت و شرایط را بهبود بخشیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه  سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها باید بیش از پیش ارتقاء یابند و نیروهایی را  جذب کنند تا سبب پیشرفت شرایط باشند، خاطرنشان کرد: در بخش سازمان برنامه و بودجه در نهایت به این نتیجه رسیدیم که عادت مداخله در مسائل ریز دستگاه‌ها سبب مشکل شده است.

وی ادامه داد: با مستقل شدن ما در شرایط حاضر اقدامات انجام شده در جهت تسهیل‌گری است و باید اقداماتی را انجام دهیم تا دستگاه‌های اجرایی استان ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.

۹۸/۰۲/۰۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی