---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ

۳


جامعه > خانواده - همسان سازی حقوق بازنشستگان از آن وعده های سر خرمنی شده است که این دولت و آن دولت نمی شناسد گویا قرا است حقوق این قشر همواره نادیده شده باقی بماند.

هادی معیری نژاد- در سالهای گذشته  که همواره اهمیت رسیدگی به بازنشستگان در خلال گفته های مسئولان به گوش می رسیدوقتی صحبت از تخصیص بودجه برای همگام سازی حقوق این قشر می شد هر سازمان و نهادی بهانه ای برای پاسکاری بین بخشی پیدا می کرد.

دولت تامین اجتماعی و تامین اجتماعی دولت را در عدم تحقق موثر می دانستند. در این میان بازنشستگان که اکثرا ناتوان و از کار افتاده و باز هم اکثرا دریافت کننده حداقل حقوق هستند در میان این چرخ بی رحم قول و قرار و تورم افسار گسیخته استخوان خرد می کنند.

این اما اگر با گذشت یک سال و اندی از دولت تدبیر و امید همچنان باقی مانده است.

در همین رابطه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اجرایی نشدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را ناشی از تامین نبودن منابع مالی موردنیاز آن برشمرد و گفت: بدون تامین منابع لازم ، اجرای این طرح امکانپذیر نیست.

' سید محمد تقی نوربخش' شامگاه جمعه در جلسه انجمن های کارگری و کارفرمایی مازندران که در قائمشهر افزود: در سال 1388 برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دو هزارو 200 میلیاردتومان منابع در نظر گرفته شد اما در آن سال فقط 900 میلیارد تومان منابع مالی تامین شد.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای اجرای طرح همسان سازی تاکنون هفت هزار میلیارد ریال هزینه کرد که پرداختی صورت نگرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به رغم تلاش و پیگیریهای سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته فقط یکصد میلیارد ریال ردیف بودجه ای برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تخصیص داده شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری معاونت راهبردی ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تامین منابع موردنیاز ،طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان بعنوان حق این قشر ضعیف عملیاتی شود.

نور بخش از تخصیص اعتبار هشت هزار میلیاردریالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سازمان تامین اجتماعی خبرداد و گفت: اعتیار تخصیصی برای انجام امور درمانی هزینه می شود.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین از هفته آینده بعنوان خبر نوید بخش به مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور نام برد و گفت: این تسهیلات بدون بهره و با کارمزد شش درصد به متقضایان پرداخت خواهد شد.

نوربخش تاکید کرد: با توجه به محدود بودن منابع مالی پرداخت این تسهیلات ، به اندازه توان مالی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می باشد.

وی گفت: زمانی سکاندار سازمان تامین اجتماعی بحران زده شدم که 51 هزار میلیارد ریال کسری بودجه و مطالبات 9 ماهه طرف های قرارداد را پیش رو داشتم.

به گفته ی نوربخش با پرهیز از مسائل حاشیه ای و سیاسی و تنها با نگاه رفع مشکلات و مسائل بدنبال انجام کارهای سازمان تامین اجتماعی بودیم.

نظرات  (۳)

۱۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۳۹ علی کارخانه
باسلام لطفا به کارگران اینقدر فشار نیاورید به خدا حق الناس غیر قابل بخشش است من سی سال در شغل اصلی بیمه پرداخت کردم وبیست سال در شغل دوم متوسط دوسال اخر را در شغل دوم محاسبه اما به ساپه بیست سال تعمیم نداده اند چرا  پس حق بیمه شغل دومم را پس بدهید من نمیبخشم  حداقل جواب نطقی بدهید
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۱ غلام محمد کریمی
ترا خدا بداد بازنشستگان برسید بااین حقوق پایین نسبت به بازار چگونه میتوان سالم زیست
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ غلام محممد کریمی
ترا خدا بداد بازنشستگان برسید بااین حقوق پایین نسبت به بازار چگونه میتوان سالم زیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی