---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

۴

هشدار استخدامی نوبخت به وزارتخانه ها

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ
رییس سازمان مدیریت کشور، در ابلاغیه ای مهم به همه دستگاههای اجرایی و شرکت های دولتی، تاکید کرده است که هرگونه تصویب نامه و بخشنامه در نظام پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و استخدام جدید در صورت موافقت این سازمان و تایید امکان تامین بار مالی ناشی از آن قابل اجرا خواهد بود.

به گزارش بولتن نیوز یکی از اقدامات و ایده های مهم دولت یازدهم در دوران فعالیت خود، تلاش برای انضباط مالی و هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی در انجام امور مهمی چون حقوق و دستمزدهای کارکنان دولت است که تاثیرات خوبی را در اشراف بیشتر مسئولان به درآمد و هزینه های قوه مجریه داشته است.
یکی از مهمترین بخشنامه ها در این زمینه، دستور معاون اول رییس جمهور بود که طی روزهای گذشته ابلاغ شد. بر اساس ابلاغیه اسحاق جهانگیری، مقرر شده است به منظور برقراری انضباط اداری و مالی در همه بخش‌ها و دستگاه‌های اداری کشور و پرهیز از اتخاذ و اجرای تصمیمات متعارض با سیاست‌های عمومی دولت در نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های قوای مجریه، مقننه و قضائیه، موظفند در هر گونه تصمیم‌گیری و برقراری حقوق و مزایا با کسب موافقت و در چارچوب مصوبات شورای حقوق و دستمزد(که به تایید رئیس‌جمهور رسیده و می‌رسد) و حسب مورد مصوبات هیئت وزیران عمل کنند.
اما این تاکیدات به اینجا ختم نشده و اکنون محمدباقر نوبخت رییس سازمان مدیریت کشور، در ابلاغیه ای مهم به همه دستگاههای اجرایی و شرکت های دولتی، تاکید کرده است که هرگونه تصویب نامه و بخشنامه در نظام پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و استخدام جدید در صورت موافقت این سازمان و تایید امکان تامین بار مالی ناشی از آن قابل اجرا خواهد بود.

نظرات  (۴)

منظورش اینه خیلی خیلی بی سواد وبی مسئولیته
چه مشکلی نوبخت با کارمندان داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی برزنامه و بودجه فقط مسئول گیر دادن به کارمندانه ؟

وظیفه دیگه ای نداره؟

ن بابا منظورش اینه ما ک۳ساله منتظر استخدام هستیم۳سال دیگه هم دستگاهای اجرایی منتظرمون بزارند که مبادا کسری بیارند!! 
دمش گرم منظورش اینکه حقوق ما رو زیاد ندین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی