---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ق.ظ

۰

    در آزمون استخدامی وزارت بهداشت  ۱۰ هزار و ۷۸۵ نفر استخدام می شوند که بیشترین گروه استخدامی شامل ۴ هزار و ۸۱۶ نفر در حوزه پرستاری و ۹۵۰ نفر در فوریت های پزشکی است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بودجه سال ۹۷ دولت، ۱۱۹۴ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته، ۴ درصد رشد داشته و بودجه وزارت بهداشت با در نظر گرفتن بودجه سازمان بیمه سلامت و هدفمندی یارانه ها، نسبت به سال گذشته، ۶٫۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  طوفان نیوز ، دکتر ایرج حریرچی در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اجزای بودجه وزارت بهداشت شامل بخش عمومی، درآمدهای اختصاصی از محل ارائه خدمات و تملک دارایی های سرمایه ای یا بخش عمرانی است.

وی تصریح کرد: بودجه دانشگاه های علوم پزشکی در لایحه بودجه سال ۹۷، حدود ۱۷ هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال و بودجه ستاد وزارت بهداشت ۵ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان است و از اعتبارات ستاد وزارت بهداشت، بیش از ۹۰ درصد نیز به صورت غیر مستقیم به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت می شود.

قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه اعتبار پزشک خانواده در بودجه سالهای ۹۴ و ۹۵، حدود ۲۰۲۷ میلیارد تومان بود، از کاهش بودجه این ردیف از ۲۰۲۷ به ۱۰۱۹ در بودجه سال ۹۶ و ۹۷ خبر داد.

دکتر حریرچی خاطرنشان کرد: بودجه ستاد وزارت بهداشت نسبت به سال گذشته یک درصد رشد داشته اما اعتبارات عمرانی یا تملک دارایی سرمایه ای وزارت بهداشت در سال ۹۷، ۴۳ درصد کاهش پیدا کرده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مقرر کرده که اعتبار کارهای عمرانی از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده انجام شود.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: بودجه وزارت بهداشت در سال ۹۷ از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده، نسبت به بودجه ۹۶، یک درصد رشد اما بودجه وزارت بهداشت از محل هدفمندی یارانه ها از ۴۸۰۰ میلیارد تومان به ۳۷۰۰ میلیارد تومان کاهش داشته است.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص منابع پایدار به حوزه سلامت، یادآور شد: از دولت و مجلس درخواست داریم که به طور شفاف اعلام کنند که بودجه حوزه سلامت چه میزان است و همان ارقام را به صورت قطعی تا پایان سال به ما پرداخت کنند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

دکتر حریرچی اضافه کرد: هنوز بحثی از حذف یارانه بگیران و اختصاص منابع آن به حوزه بهداشت و درمان نشده که برخی افراد ایراداتی را وارد می کنند و اعتقاد دارند که این منابع نباید به حوزه سلامت اختصاص یابد.

قائم مقام وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت ۳۰ درصد از معوقات بخش دارو توسط سازمان غذا و دارو، گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از طریق بیمه سلامت و تهاتر، به طور مستقیم به شرکت های پخش دارو و داروخانه ها پرداخت شد.

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: با توجه به گشایش نسبی مالی در دانشگاه های علوم پزشکی، مقداری از مطالبات آنها به بخش دارو پرداخت و تسویه شده است.

دکتر حریرچی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت هانیه دختر سرپل ذهابی، اظهار داشت: هانیه دختر سرپل ذهابی، شب زلزله در بیمارستان پذیرش و صبح روز بعد، اقدامات درمانی برای شکستگی دنده وی انجام شد و با اقدامات فیزیوتراپی، بهبود نسبی در وضعیت وی حاصل شده اما همچنان در انگشتان وی مقداری بی حسی وجود دارد.

وی افزود: مادر هانیه در زمان زلزله در مجاورت نفت قرار داشته و دچار سوختگی از ناحیه پا شده و اعمال جراحی و اقدامات درمانی لازم برای وی انجام شده و رو به بهبود و در حال ترخیص است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به انجام اقدامات درمانی و ترخیص برادر هانیه از بیمارستان بعثت همدان، گفت: در همدان، کرمانشاه و اصفهان، هتل و منزل برای اسکان خانواده هانیه از سوی خیرین پیشنهاد شده است و ناراحتی پدر هانیه از انتقال و اعزام خانواده مصدومشان به بیمارستانهای شهرهای دیگر است.

دکتر حریرچی با بیان اینکه درمان زلزله زدگان غرب کشور، کاملا رایگان است، افزود: بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، روند درمان و اسکان خانواده هانیه در کرمانشاه ادامه خواهد یافت اما در بازدید هایی که از مناطق زلزله زده داشتیم، وزارت بهداشت، یکی از موفق ترین دستگاه های خدمات رسان در مناطق زلزله زده بود.

قائم مقام وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آزمون استخدامی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: در این آزمون ۱۰ هزار و ۷۸۵ نفر استخدام می شوند که بیشترین گروه استخدامی شامل ۴ هزار و ۸۱۶ نفر در حوزه پرستاری و ۹۵۰ نفر در فوریت های پزشکی است.

وی تصریح کرد: اوطلبان می توانند از سه شنبه ۲۸ آذر ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی اقدام کنند و آزمون استخدامی وزارت بهداشت به جز متخصصین، یک دی ماه برگزار می شود اما راه اندازی بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی جدید، منوط به تخصیص نیرو و تامین بودجه مورد نیاز است.

 

۹۶/۰۹/۲۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی