---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

۰



زنجان-مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ساماندهی ۸۳ درصد از مزار شهدای استان خبر داد و گفت: از سه‌هزار گلزار شهدا در استان، ۲ هزار و ۳۴۰ گلزار تا به امروز ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی نیک بخش ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه  افزود: ۵۴۰ مزار باقیمانده نیز طی سالهای ۹۴ و ۹۵ ساماندهی خواهند شد.

وی  با اشاره به اینکه موضوع درمان ایثارگران به بنیاد واگذار شد، گفت: بنیاد شهید به طور ۱۰۰ درصدی ایثارگران و شهدا را تحت پوشش بیمه قرار داده است.

نیک بخش با بیان اینکه ۲۲ اسفند که روز شهید نام گرفته است، اظهار داشت:  در این روز به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۵۸ بنیاد شهید و امور ایثارگران تاسیس شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به پرداخت معوقات ۱۰ ساله ایثارگران استان زنجان بیان کرد: با عنایت رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور معوقات ۱۰ ساله ایثارگران تا پایان سال ۹۰ در آبان ماه پرداخت شد و معوقات سال ۹۱ و ۹۲ در شال ۹۴ پرداخت می شود.

نیک بخش تصریح کرد: شناختن شهدا و ایثارگران طبق دستور اسلام یک تکلیف است که خوشبختانه درحال حاضر ۲۰ درصد مردم از روز شهید را می شناسند و این درحالی است که ۲ سال قبل تنها ۳ درصد مردم روز شهید را می شناختند.

وی با اشاره به برنامه های متنوعی که به مناسبت روز شهید برگزار می شود، بیان کرد: طرح دیدار یا همان طرح سپاس از ایثارگران و خانواده شهدا از این برنامه ها است و در پی این طرح که از ۲۲ بهمن ماه آغاز شده حدود ۴ هزار نفر از مسئولان و مردم از خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرده اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه اسفندماه به نام ماه محرم شهدا نامگذاری شده افزود: با توجه به اینکه  ۱۲ درصد شهدا در اسفند ماه به درجه رفیع شهادت رسیده اند این ماه به نام محرم شهدا نامگذاری شده که  نشان می دهد در پایان سال که همه به استقبال سال جدید می رفتند رزمندگان به پیشواز شهادت می رفتند.

نیک بخش  با بیان اینکه همایش پیاده روی به مناسبت روز شهید از محل میدان کوهنورد تا گاوازنگ برگزار می شود، تصریح کرد: از عموم مردم برای حضور در این همایش دعوت می شود و برای شرکت کنندگان در این همایش عمومی جوایز نفیسی اهدا می شود و علاوه بر این با حضور خانواده شهدا در منطقه گاوازنگ ۲۲ نهال به یاد شهدا کاشته می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار کرد: ۲۱ اسفند ماه به همراه جمعی از خانواده شهدا برنامه دیدار با نماینده ولی فقیه در زنجان انجام می شود و در این دیدار بخشی از عملکرد بنیاد شهید استان در حضور نماینده ولی فقیه اعلام می شود.

نیک بخش با اشاره به امر تامین مسکن ایثارگران اظهار داشت: تامین مسکن ایثارگران جزو الویت ها بود و پس از انجام مناقصه عملیات احداث آن برای ۳۲۵ نفر اجرایی می شود که در شهرستان برای ۱۰۰ نفر این کار به انجام می رسد.

نیک بخش افزود: حدود ۷۱ درصد از قانون خدمت رسانی به ایثارگران مغفول مانده بود که از سال جاری اجرایی می شود و ۲۹ درصد باقی مانده از سال ۹۴ و ۹۵ به صددرصد می رسد.

وی با اشاره به سهمیه ۲۵ درصدی بنیاد شهید در استخدام ها افزود: ۹۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران و شهیدان در استان زنجان با وجود داشتن مدارک عالی هنوز بیکارند و امید است با بهبود اوضاع اشتغال برای آحاد جامعه موقعیت لازم برای اشتغال این عزیزان نیز فراهم شود.

۹۳/۱۲/۱۷
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی