---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

۰

نیمی از استخدام آموزش و پرورش مختص هنرستان

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش کشور گفت که بیش از نیمی از استخدام های جدید در وزارت آموزش و پرورش به هنرستان ها اختصاص می یابد.
به گزارش بولتن نیوز، وزارت آموزش و پرورش امسال قصد دارد برای استخدام پنج هزار نیرو در این وزارتخانه آزمون برگزار کند که شرایط و جزییات این آزمون در دست بررسی است.

سید مصطفی آذر کیش روز پنج شنبه در همایش کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای و کار دانش و مدیران هنرستان های استان اردبیل گفت: افزایش و توسعه همه جانبه مشارکت ها در حوزه آموزش های کار دانش با کیفیت بخشی و توسعه آموزش های مهارتی خارج از مدرسه و عملیاتی کردن تفاهم نامه های همکاری با سایر دستگاه ها نمود عینی یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد، با توسعه این مشارکت ها قدم های بلندی برای نیل به اهداف آموزش های کار دانش برداشته شود.

وی گفت: اجرای نظام آراستگی (5s) در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان اردبیل باعث جذابیت بیشتر محیط های هنرستان ها، افزایش بهره وری و همچنین استفاده بهتر از تجهیزات کارگاهی موجود شده که این مهم باید الگوی سایر استان ها قرار گیرد.

آذر کیش بیان کرد: مدیران هنرستان ها باید رهبران آموزشی باشند تا بتوانند مجموعه تحت مدیریت خود را برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش یاری کنند.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار دانش کشور همچنین با اشاره به این که امسال در بحث تخصیص اعتبارات تجهیزات هنرستان ها رشد40 درصدی پیش بینی شده بر لزوم آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی برای همگامی با نیازهای مهارتی جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، در این همایش از نمایندگان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک، دو، مشگین شهر، پارس آباد، بیله سوار و هیر قدردانی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی