---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ

۰

زنجان - ایرنا - معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نیروهای ذخیره اعلام شده برای استخدام در این دستگاه تعلیم و تربیت در اسرع وقت مدارک خود را برای انجام مراحل بعدی ارائه دهند.


محمود سیفی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پذیرش پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش، سازمان سنجش کشور 27 شهریور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرد.
وی یادآورشد: از این تعداد، پذیرش 199 نفر نیرو در این دستگاه تعلیم و تربیت سهمیه استان زنجان بود.
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ثبت نام و ارائه مدارک از 199 نفر نیرو از 23 تا 25 آبان شروع شد که در این میان مدارک برخی ناقص بود و یا خودشان برای ارائه مدارک و یا مصاحبه مراجعه نکردند.
سیفی نیا افزود: این افراد 35 نفر بودند که بنا به دلایل بیان شده راه یابی آنان به مرحله مصاحبه امکانپذیر نشد و این تعداد نیروی ذخیره برای جایگزینی دعوت به ارائه مدارک شده اند.
وی ادامه داد: از طریق تماس تلفنی به این تعداد اعلام شده است تا مدارک خود را از امروز شنبه/30 آبان/ تا سوم آذر تحویل دهند و دوشنبه مصاحبه عمومی و تخصصی انجام خواهد شد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 199 نفر نیروی جدید یک سال در پردیس های دانشگاه فرهنگیان از دوره های آموزشی مورد نیاز بهره مند خواهند شد.
سیفی نیا تاکید کرد: پذیرش نیروهای جدید در آموزش و پرورش در سه گروه هستند.
وی این گروه ها را هنرآموزان، دبیر عمومی و آموزگار و استادکار عنوان کرد و افزود: هنرآموزان برای تدریس در هنرستان ها خواهند بود که باید حداقل مدرک تحصیلی آنان لیسانس باشد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دبیران عمومی و آموزگار نیز باید با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های تخصصی خود و استادکاران نیز باید دارای مدرک فوق دیپلم باشند.
سیفی نیا اظهارکرد: آقایان پذیرش شده در آموزش و پرورش در دانشگاه شهید رجایی تهران دوره آموزشی خود را سپری خواهند کرد و برای خانم ها نیز استان ها به صورت قطب بندی هرکدام در یک یا دو رشته تحصیلی با توجه به ظرفیت و منابع خود اقدام به ارائه آموزش خواهند کرد.
۹۴/۰۸/۳۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی