---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ب.ظ

سیاست > دولت - ایسنا نوشت:


سخنگوی دولت با اشاره به این که در جلسه امروز برای آب رسانی و مقابله با خشکسالی و تکمیل سدها در مناطق مختلف کشور مصوباتی مطرح شد ، اعلام کرد که طرح آبرسانی به شهرستان میانه، اتمام طرح سد دوقام چای ، تکمیل رودخانه زاینده‌ رود، تامین آب شرب و آب زراعی در استان کرمان، حوزه‌ی آبریز نکا و اعتبارات لازم برای شهرستان دشتستان از مصوباتی بود که امروز در جلسه هیات دولت مطرح شد.

محمد باقر نوبخت در حاشیه‌ی جلسه امروز هیات دولت بیان این مطلب، توضیح داد:

در مجموع 173 میلیارد تومان با تصویب هیات وزیران برای این امور با موافقت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور مشخص شد و همچنین برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی 125 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

سخنگوی دولت گفت: برای 5 استان مرزی از جمله کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و خوزستان 50 میلیارد تومان برای ساماندهی روستاهای مرزی اختصاص یافت.

او با اشاره به این که در جلسه هیات وزیران استاندار سیستان وبلوچستان به ارائه گزارشی از چگونگی عمران و توسعه این استان پرداخت و گفت: 46 هزار هکتار زمین زراعتی دراین استان باید از طریق آب رسانی قابل بهره برداری شود که با سفر رئیس جمهوردر آغاز سال 93 اقدامات آن آغاز شده است و بالغ بر 293 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام 18 پروژه در نظر گرفته شده است.

نوبخت گفت: 15 پروژه تا این تاریخ به بهره برداری رسیده است و 3 پروژه‌ی دیگر که بیمارستان 48 تختخوابی، بیمارستان 30 تختخوابی و بیمارستان دوست محمدی هستند، ان شاء الله درروزهای آتی به بهره برداری خواهند رسید که البته بخش عمده مشکل آنها تامین نیروی انسانی است ودر همین راستا با توافقاتی که با وزیر بهداشت داشته‌ایم، قرار شد تا تخصیص بهینه منابع برای بیمارستان‌هایی که ساختمان آنها تکمیل شده است اما به لحاظ تجهیزات ونیروی انسانی بامشکل روبرو هستند، در نظر گرفته شود.

نوبخت با اشاره به تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کسانی که مراحل استخدامی‌شان را انجام داده بودند و بیش از 20 هزار نفر می‌باشد برای سال آینده اعتبارات لازم در نظرگرفته شده است و استانداران می‌توانند نسبت به استخدام آنها اقدام کنند.

او گفت: ‌برای استخدام 10 هزار نفر از کسانی که در طرح مربوط به ناظران کشاورزی فعال بوده‌اند و 6 هزار نفر از افرادی که در حوزه‌ی موسسات و واحدهای فنی و حرفه‌ای فعال بوده‌اند هزینه‌های لازم در بودجه 94 در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که دربودجه سال 93 تلاش شده است تا حقوق اسفند ماه به موقع پرداخت شود وحقوق عیدی بهمن ماه نیز پرداخت شده است گفت:همچنین به موقع 3500 میلیارد تومان پرداخت مربوط به هدفمندی یارانه‌هاعلی رغم همه فشارهایی که برای دولت وجود دارد طبق تعهد انجام خواهد شد.

نوبخت همچنین با اشاره به این که در زمینه تامین اعتبار معوقات فرهنگیان نیز اقدامات خوبی انجام شده است ، گفت: 326 میلیارد تومان از این معوقات ظرف ماه گذشته انجام شد و همچنین قرار است با تلاش‌های آقای فانی وزیر آموزش و پرورش لایحه‌ی مربوط به رتبه بندی فرهنگیان تقدیم مجلس شود که امید است بافوریت به تصویب برسد.

نوبخت همچنین به دستاوردهای بخش آموزش عالی علی رغم وجود مضیقه اعتبارات اشاره کرد و گفت: جناب آقای فرهادی وزیر آموزش عالی با پیگیری‌ و تلاش‌های برای کمبود اعتبارات دانشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

نوبخت با تاکید بر این که انتظار داریم حقوق ملی ما که از سوی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات 1+5 در حال انجام است، پیگیری شود گفت: سرنوشت کشورمان را هیچ گاه به نتیجه‌ی مذاکرات گره نزده‌ایم و برای هر شرایطی غیر از نتیجه مذاکرات هسته‌ای برنامه ریزی داریم و البته امیدواریم با پشتیبانی ملت بزرگ و منطق تیم مذاکره کننده هسته‌ای بتوانیم این مشکل را هم از پیش پای مردم برداریم.

نظرات  (۱۶)

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۰ منتظرالمهدی

باسلام
بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
گفتند اگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
پس بجنبید
زودتر یاحق

لطفا به دیگران اطلاع رسانی فرمائید

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۳ منتظرالمهدی
باسلام
بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
گفتنداگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
پس بجنبید
زودتر یاحق
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۹ کرمان استانداری
به استخدامی کرمان
صحبت شما که مسئولین اداره چنین می گویند درست ولی اولا به آن مسئول می گفتید اتفاقا حرف آقای نوبخت که دراسفند فرایند استخدامی شروع می شود کاملا درست بود و سایت را باز کردند و بعضی ها مانند ناظرین کشاورزی الان مشغول به کار شدند حتی یکی دیگر از ادارات که بودجه ملی دارند حکم گرفته اند من خودم لیست بیمه آنها را دیده ام  دوما تعداد  قبول شده های اداره شما اینقدر کم است که روی 2ساعت می توانند وارد کنند پس نگران نباشید و طبق اصلاحیه و گزارش دوستان الان باید پیگیر باشید که مسئولین اداره مربوطه جهت امضای تفاهم نامه اقدام کنند  و آن را در سایت قرار دهند . موفق باشید
مدیرعزیز سلام. امیدوارم سریع کارهمگی مون درست بشه. واقعا به افرادفعالی مثل شمابایداحسنت گفت. باعث افتخارماست که کسانی مثل شماتوادارات کشورمون جذب بشن.آفرین. مطمئنم خداهم ازشماراضیه.التماس دعای فراوااااان
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۴ استخدامی کرمان
به کرمان استانداری

بنده از فرد غیر موثق نپرسیدم با خانم ساردینی در منابع انسانی صحبت کردم و حتی گفتم که اقای وفایی گفتن تامین اعتبار حل شده. ولی ایشون گفتن که اقای نوبخت هم گفتن اسفند استخدام میشین الان استخدام شدین و گفتن وقتی سامانه به ما اجازه ثبت اطلاعات رو تا وقتی نامه تامین اعتبار نباشه نمیده حالا اقای وفایی بگن تامین اعتبار حله چیزی عوض نمیشه...

کارگزینی اداره کل ورزش هم همین حرفها رو هر روز تحویلم میده و و وقتی که میگم چرا برای معاینات و سوء پیشینه نمیفرستین میگه تا نامه تامین اعتبار نیاد ما این کار رو نمی کنیم چون شما دوباره طلبکارمون میشین...حالا یکی نیست به اینا بگه ما همین جوری طلبکار هستیم. در کل فهمیدم که قصدشون اینه که با این بهانه ما رو تا اردیبهشت و خرداد حیرون کنن...

شما هم اگه از استخدامیهای خود استانداری(فرمانداری و بخشداری) هستین مبارکتون باشه شنیدم باهاتون تماس گرفتن ...

 

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ کرمان استانداری
قابل توجه استخدامی کرمانی
 با سلام
من چند تا از کامنتهای شما را مطالعه کردم دقیقا بفرمایید کدام اداره همچین حرفی را زده من چندین بار به دفتر آقای وفایی دفتر تحول مراجعه کردم هیچ وقت نه خودش نه کارشناس مسئول استخدام چنین حرفی نزده اند و کارها مثل بقیه استانها روی روال خودش دارد انجام می شود حتی اداره ای سراغ دارم که عده ای را برای کارورزی فرستادن اشکال اینه که بعضی دوستان از افراد غیر موثق سئوال می کنند دوستان سایت کارمند ایران با اصلاحیه هایی که به مرور میزند ابهامات را کم می کند اگر بودجه مثل سال قبل زودتر تصویب می شد کار ما هم جلوتر بود ولی من خبر موثق دارم که به زودی اگر مراحل تمام کرده باشید برای کار دعوت می شوید
 هم استانی عزیز مطمین باشید کارها در حال انجام است با تشکر
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۴ مدیر محترم
صرف گرفتن کد استخدامی که تضمینی برای شروع بکار نیست


ملاک شروع کار تعیین زمان واجازه استخدامی برای ماها از طرفه تهران است
ازمدیرمحترم بابت پیگیری ودرج خبرها قدردانی می کنم .انشالله درهمه مراحل زندگی پرتوان وپرانرژی باشید.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ استخدامی کرمان
از صبح صد بار این اصلاحیه و این جملات الصاق تفاهم نامه رو برای منابع انسانی و کارگزینی خوندم ولی وقتی میگن این تفاهم نامه همون نامه تامین اعتباره که باید بیاد و نیومده ، وقتی میگن پیگیری کنید از تهران بفرستن، به نظرتون من مرض دارم بگم باید نامه کتبی تامین اعتبار ابلاغ بشه به استانا!!!!

از من گفتن بود از شما نشنیدن...

ولی باور کنید با همین بهانه دارن زمان شروع به کار ما رو تا اردیبهشت یا خرداد به تعویق میندازن...

شما که خیالتون از سخت نگرفتن مسوولین استانتون راحته به امید خدا برید سرکار.ما هم بالاخره یه خاکی تو سرمون میریزیم...
پاسخ:
مدیرسایت : نمایندگان امروز برای پیگیری رفته ان بزودی و بمحض دریافت نتیجه ارش رو وبلاگ گذاشته خواهد شد امیدواریم که با اون گزارش ابهام شما مهم برطرف شه.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۸ حامد محمدی به استخدامی کرمان
دوست من بهتر به جای این حرف ها وتهمت زدن به دوستان که وقت برابچه ها میزارن مرتب از دستگاه مربوطه پیگیر باشین شما که سال راساختید ماه راهم بسازید تاکارهاتون حل شود.ادارات بیش از اون چیزی که فکرمیکنی نیرونیاز دارند.وقتی رفتید مشغول شدید انشااله متوجه میشید.مدیر خسته نباشید
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۴ مدیر جوووووووووووووووون
دوستان دعوا نکینن


آقا  همه چیز تموم شده انشالله خودتونو ناراحت نکنین

اگه به گفته نوبخت همه چیز تموم شده

بیاد مرد و مردونه به تمام استانداریها کتبی نامه بزنه

الان با یه نامه از طرف معاونت برنامه و بودجه ریاست جمهوری یا معونت توسعه نیروی انسانی سابق به استانداری ها

با مضمون تامین اعتبار ادامه فرایند استخدامی متوقف شده در بعضی از استانداریها و همچنین تعین تاریخ شروع بکار کسانی که همه فرایند استخدامی را طی نمودند

مشکل حل خواهد شد
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۸ مدیر جون محترم
من امروز با شخص معاونت توسعه نیروی انسانی استانداری و معاونت تحول و نوسازی اداره مربوطه صحبت کردم
در مرحله صدور کد استخدامی اند

و فقط منتظر دستور تهران هستن توجه دارین که از اول هم تهران دستور می داد و اینا اقدام می کردن

حالا یه دستور کتبی از تهران خیلی حیاتی تر می شه
پس اگه الان هم یه نامه تهران بزنه که بودجه ردیف شده و هیچ مشکلی نیس استانداری و بالطبع ادارات شروع به دستور استخدام می کنن

اینجور نامه ای زده خواهد شد ولی پیگیری نماینده ها، ما را بیشتر مطلع تر و امیدوار تر خواهد نمود
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۷ استخدامی کرمان
مدیر جان!! چرا خودمون رو گول می زنیم ؟ کجا توپ توی زمین استانداریاست. شما که بهتر میدونی حرف شفاهی برای ادارات ملاک و مدرک نیست. بابا!!من به چه زبونی بگم یک هفته است استانداری و ادارات ما پا رو کردن توی یه کفش که تا نامه کتبی تامین اعتبار برای ما نیاد نمی تونیم شما رو برای معاینات و ...بفرستیم.حالا اگه استانداری شما بدون نامه شما رو میفرسته اون بحثش جداست. توی این موقعیت بهتره همه به فکر هم باشن نه اینکه حالا چون شما دارید کارهای بدو استخدام رو انجام میدین دیگه برای همه حل شده.
امروز استانداری ما میگه اقای نوبخت از این حرفهای شفاهی زیاد میزنه اگه میخواد شما سریعتر کارتون انجام بشه نامه کتبی تامین اعتبار رو بفرسته...

اصلا من الان به یه چیزی شک کردم بهتره بگم روی دلم نمونه:

نکنه توی پیگیریهای نماینده های محترم  فقط برای استانهای اونا اقدام خاصی انجام شده که مدیر محترم اینقدر ارامش خاطر دارن؟؟

  
پاسخ:
مدیرسایت : دستتون درد نکنه واقعا ..... بهتر است بدونید که  نه نمایندگان محترم ونه ما راضی به پایمال شدن حقوق حتی یک از قبول شده ها نیستیم اگه حرف شما صحت داشت ماوجدانمان خفمون میکرد !!!!
درضمن همین نمایندگان برای دفاع از حقوق قبول شدگان تمام  استانها کلی بحت کرده ان ما هیچوقت بعد از سراسری شدن وبلاگ نه تکروی کرده ایم ونه گفته ایم استان ما با بقیه استانها فرق میکنه وضعیت تمامی استانها یکی بود اون مشکل عدم تامین اعتبار . الان اگه استانهایی کارها را انجام میدن حتما از یک اطمینانی بهشان داده شده که انجام میدن و اگه واسه یک استانی اقدامی انجام شده پس برای تمامی استانها iهم  انجام شده کما اینکه تو سایت کارمند ایران هم گفته شده بود که کدوم استانها واسشون سامانه باز شده یانه ؟؟!! در ضمن به این اطلاعیه سایت کارمند ایران هم توجه نمایید :
پس از توزیع مجوز استخدامی برای هر واحدهای استانی، الصاق تفاهم نامه سه جانبه مشترک (استانداری با دفتر امور بخشی ذیربط و امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان) بعنوان تاییدیه تامین اعتبار الزامی می باشد. در این صورت نیازی به تاییدیه تامین اعتبار برای تک تک درخواست های شماره مستخدم نمی باشد.
ما اطلاعاتمان درین حد است اگر حرفهای مارا باور ندارید اجباری نیست
مدیر ما خیلی دوست داریم ارادت کامل کامل
ولی من جواب سوالمو نگرفتم



حتی حاضرم با نماینده ها بیام تهران برای پیگیری ها

موضوع آنلاین بودن شما نبود اصلا تو سوال من!!!

پیگیری برای ارسال نامه برای استارت استخدامی ها
پاسخ:
مدیرسایت :  اونا رو تنها واسه شما نگفتم درکل عرض کردم
کی گفته مجددا نامه میخوان برای شروع بکار؟؟ آیا اصلا اون اداراتی واستانداریهایی که منتظر نامه شروع بکارن اقدامات لازم را واسه شرو عبکار در فروردین ماه انجام داده ان ؟؟
نظر ما اینه که همانطور که خیلی از استانداریها روال استخدامی رو طی میکنن بقیه هم باید همینطور عمل کنند چون واسه همه استانداریها یه چیز گفته شده نه اینهکه مثلا به یک استانداری نامه ای واسه شروعبکار زده باشن وبه یکی نه !!! همشون وضعشون یکیه الحمدلله مصاحبه دکتر نوبختم همینو تایید میکنه .
نظرتون چیه نماینده ها یه زحمت بکشن از تهران پیگیر شن


به نظرم فشار بیاریم قبل عید همه چیز تموم شه

وگرنه بعد عید بیفته می مونه اردیبهشت یا خرداد
پاسخ:
مدیرسایت : ببیند بچه ها بعضی انتظارات شما واقعا بیجاست همانطوریکه قبلا هم گفته شده الان دیگه با باز شدن سامانه کارمند ایران توپ تو زمین استانداریها وتبع اون خود اداراته که کارها رو انجام بدن همین مصاحبه دکتر نوبخت هم موید این موضوع است بهتراست ازین کانالها بیشتر پیگیر باشید ما هم تاجاییکه میدونیم واطلاع داریم و درحد توانمان باشد راهنمایی میکنیم وپاسخگویتان هستیم و این هم انتظار درستی نیست که شبانه روز آنلاین باشیم .
با آرزوی موفقت تک تک  قبول شدگان عزیز
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۵ به مدیر جون
سلام مدیر جون صدامو داری حالت خوبه؟


امروز نوبخت گفته استانداری ها می تونن استخدامها رو شروع کنن می خواستم خواهش کنم به نماینده ها بگی از تهران پیگیر باشن تا نامه از تهران برای شروع استخدامی ها به استانها سریع زده شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی