---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ق.ظ

۵


تهران- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، دولت سال آینده 38 هزار تن را استخدام می کند.


به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت پنجشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با اینکه سیاست دولت در استخدام، کم کردن حجم دولت است، افزود: طبق برنامه ریزهای انجام شده و با تامین بودجه لازم، بیش از 38 هزار تن از جوانان کشور به استخدام در می آیند.

وی ادامه داد: افرادی که در گذشته برای استخدام امتحان و آزمون داده بودند اما بودجه لازم برای بکارگیری آنان تامین نشده بود، در بودجه سال آینده تامین اعتبار شده و ادارات و استانداری ها می توانند از اکنون تشریفات لازم برای استخدام را انجام دهند.

معاون رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت سعی دارد در اصلاح حامل های انرژی کمترین فشار را بر مردم وارد کند، افزود: در صورتی که منافع اقتصاد کلان کشور بر ضرورت اصلاح حامل های انرژی باشد، باید این اقدام را عملی کرد اما این اصلاحات با شیبی ملایم عملیاتی می شود.

نوبخت با بیان اینکه تورم در کشور هنوز بالاست و فقط از رشد منفی اقتصاد تا حدودی کاسته شده است، افزود: دولت توانسته نسبت به سال های گذشته تورم را کنترل و از رشد منفی آن بکاهد.

وی با تاکید بر اینکه این روند کاهش تورم ادامه خواهد داشت، افزود: در حال حاضر تورم حدود 15 درصد است.

وی ادامه داد: دولت در مهار تورم نقطه به نقطه، سالیانه و ماهانه نسبت به سال و ماه مشابه کنترل مناسبی داشته اما باید تورم را تک رقمی کند؛ این ایده آل ترین هدف دولت است.

نوبخت با یادآوری اینکه تلاش ریاست جمهوری و دولت، مهار تورم و رونق بخش تولید است، افزود: باید منابع مالی به سمت و سوی تولید سوق پیدا کنند و میزان عرضه از تقاضا بیشتر باشد تا کشور از تورم ساختاری نجات یابد.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دولت قصد ندارد از بانکها استقراض کند، افزود: این گونه استقراض ها خود زمینه ساز تورم و رشد نقدینگی می شود و چنین سیاستی در برنامه های کلان و کوتاه مدت دولت جای ندارد.


انتشار همین خبر در خبرگزاری تسنیم


قسمت کوتاهی از اظهارات دکتر نوبخت در مورد استخدامی ها در بخش گفتگوی خبری شبکه دوسیما


نظرات  (۵)

سلام خداوکیلی موهای سرمون سفید شد  مردیم از بس که صبر کردیم

چرا اینقدر طولش میدید

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۲ منتظرالمهدی

سلام جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

لطفا به کارگزینی ها اطلاع رسانی فرمائید

توجه : کارگزینی های محترم تا ساعت 14 امروز مورخ 16/12/93 به دلیل بروزآوری سامانه، در خصوص در ثبت درخواست شماره مستخدم جدید صبوری نمایند.

وَ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْوءُلاً. (اسراء: 34)

به پیمان های خود وفادار باشید زیرا از پیمان ها سؤال خواهد شد.


«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ؛ ای کسانی که ایمان آورده اید! به پیمان ها وفا کنید». (مائده: 1)


من دیگه حرفی ندارم فقط عمل عمل عمل!!!!!!!!!!!!!!!

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۴ سال بعد 365 روز است
سه ساله همه ما این حرف ها را میشنویم خدا کند که حقیقت باشد ما بدبین نبودیم ولی آنقدر زدن زیر حرفشون که .....
لطفا . به حرفها اکتفا نکنید و تا زمانی که حکم استخدامی شما صادر نشده خام حرفها نشوید. ما از این حرفها زیاد شنیدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی