---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

۰

سخنگوی دولت درباره بودجه آموزش و پرورش درسال آینده گفت: اعتبارات آموزش و پرورش کاهش نیافته بلکه در مقایسه با سال جاری 20 درصد افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران همچنین گفت : پیش بینی ما برای نرخ تورم در سال آینده زیر 14 درصد است اما از آنجا که به مقدار نرخ تورم قدرت خرید کارکنان کاهش می یابد به همان اندازه حقوق آنان را افزایش می دهیم که برای سال آینده 14 درصد در نظر گرفته شده است.
سخنگوی دولت گفت : عربستان که کشوری اسلامی است در شرایط کنونی با تلاش برای افزایش نیافتن قیمت نفت ، منابع خود و دیگر کشورهای اسلامی نفتخیز را که صادرات نفت دارند ، ارزان می کند که از نظر شرعی هم قابل تامل است.
نوبخت افزود: البته تلاش ما این است که با عربستان روابط خوبی داشته باشیم که امیدواریم در زمینه نفت هم مذاکرات به نتیجه برسد.
وی در پاسخ به این پرسش چه اقداماتی را وزارت امور خارجه و وزارت نفت برای تنظیم قیمت نفت در بازارهای جهانی پیگیری می کنند ، گفت:‌ جلسه اوپک در نهایت تشکیل شد البته ما علاقه مند بودیم حتی قبل از تشکیل این جلسه مذاکراتی را که در جلسات غیر رسمی تشکیل می شد ، به نتیجه برسانیم .
نوبخت گفت : برخی از رسانه ها از ما می پرسند که چرا اقدام مجدانه ای انجام
و جلسه اوپک را تشکیل نمی دهیم و البته ما می فهمیدیم که اگر توافق نکنیم جلسه اوپک تشکیل شود و تولید نفت روی همین عدد بماند موجب افزایش قیمت ها می شود اما برخی از دوستان من به زعم خودشان می خواهند دلسوزی کنند که باید بگویم عقل ما هم مقداری می رسد که کی باید جلسه تشکیل دهیم.
وی افزود : به هر حال نتیجه جلسه اوپک آن چیزی شدکه دیدید اما همچنان فعالیت ها در مجاری مختلف ادامه داد امروز هم یک بخش ازجلسه هیات دولت به این مسئله اختصاص یافت که باید چه کار کنیم ضمن اینکه در داخل کاهش قیمت را مدیریت کنیم و در خارج هم ریشه های این کاهش قیمت را بخشکانیم .
نوبخت گفت : با تلاشی که برای رفع تحریم می کنیم می خواهیم به مردم کمک کنیم و اجازه ندهیم تحریم های ظالمانه روی دوششان قرار گیرد و البته حقوقی داریم که برای ما بسیار محترم است و از آن عدول نخواهیم کرد اما چقدر خوب است که با حفظ آن حقوق بتوانیم راهکارهایی را در پیش بگیریم که تحریم را تا آنجاییکه می توانیم تقلیل دهیم و در نهایت حذف کنیم.
سخنگوی دولت درباره دیدگاههای سران قوا در اجلاس مبارزه با فساد گفت: این اجلاس بیشتر نمادی بود از اراده سه قوه برای مبارزه با فساد ، قطعا همانطور که نباید بی جهت آبروی کسی را برد ، کسی هم نباید مستثنی شود از اینکه در معرض پیگیری برای مبارزه با فساد قرار نگیرد.
وی ادامه داد : پیام مهم این اجلاس عزم مشترک سه قوه در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد بود که دولت تدبیر و امید هم از ابتدا این مبارزه را بیان کرد.
نوبخت در پاسخ به پرسشی درباره معاونت زنان گفت: برنامه های این معاونت را در برنامه ریزی هایمان دیدیم و اعتبارات آنها را در برنامه ها افزودیم تا برنامه های زنان کشور را که نیمی از جامعه هستند به انجام برساند .
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر خروج مسکن از رکود و همچنین بیکاری گفت: چند راهکار دراین رابطه وجود دارد نخست اینکه بتوانیم زمینه تامین مسکن زوج های جوان و زنان سرپرست خانوار را فراهم کنیم که برای کار هیات وزیران مصوبه ای ماه گذشته داشت تا هم برای روستا و هم برای شهر بتواند سقف وام ارزان قیمت را افزایش دهد و این وام در روستاها تا 15 میلیون تومان و در کلان شهرها تا 50 میلیون تومان افزایش یافته است.
نوبخت گفت : برای آنکه وام ارزان در اختیار زوج های جوان و سرپرست خانوار برسد هزار و 300 میلیارد تومان مابه التفاوت رقم تسهیلات را دولت
می دهد.
وی افزود: برای آنکه این تسهیلات موجب افزایش قیمت مسکن نشود ، قرار شد در بافت های فرسوده ساخت و ساز صورت گیرد و ما به جای خرید مسکن به ساخت مسکن پول بدهیم و توسعه ساخت وساز که 110 صنعت دیگر نیز به آن وابسته است می تواند اشتغال و تولید را به همراه داشته باشد و می توانیم از رکود در بخش مسکن خارج شویم.
سخنگوی دولت گفت : درباره برنامه های اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهها نیز هزار میلیارد تومان اعتبار در لایحه بودجه در نظر گرفته شده است.
نوبخت در پاسخ به پرسشی درباره وضع بورس گفت : تلاش بر این است آثار روانی برخی تصمیم ها در بازار بورس کم شود تا بتوانیم ثبات را در این بازار داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده وابستگی بودجه به نفت را کاهش دادیم ، گفت:‌ بر اساس سیاست های ابلاغی باید حداقل بیست درصد از منابع فروش نفت به صندوق توسعه ملی واریز شود اما سال آینده که با توجه به محدودیت منابع که داریم بیست درصد را واریز خواهیم کرد اما پیشنهادی که در سال 90 آمده بود که هر سال 3 درصد نیز به این 20 درصد اضافه شود اگر چه در آن زمان پیشنهاد درستی بود اما برای شرایطی که مانند امروز که کل درآمدهای نفتی با سقوط قیمت نفت کاهش یافته ، قرار شد امسال آن سه درصد افزایش ها را اعمال نکنیم.
سخنگوی دولت گفت:‌قرار بود صندوق توسعه ملی دو کار را انجام دهد یکی اینکه منابع را در اختیار بخش خصوصی قرار دهد دوم اینکه بتواند نوسان درآمد های ارزی را پوشش دهد.
نوبخت ادامه داد : پیشنهاد ما این بود از انجاییکه سال آینده استثناء خواهد بود و ما برای اینکه بتوانیم همچنان مقاوم بمانیم در برابر آنانی که می خواهند ببینند آیا پاهای ایران در برابر تحریم سست می شود ، پیشنهاد کردیم این سه درصد را واریز نکینم و بتوانیم کشور را مدیریت کنیم.
سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که حرف دانشجویان در روز دانشجو شنیده نشد ، گفت: ممکن است یک جریانی چندین تشکل داشته باشد بنابراین یک تشکل از آنها کافی است چون از یک جریان هستند و در روز 16 آذر نیز با توجه به محدودیت وقت رئیس جمهور قرار شد یک گروه صحبت کند این به آن معنی نیست که به عده ای اجازه صحبت داده نشد البته حرفها بیش از آنکه باید زده می شد ، بیان شد.
سخنگوی دولت درباره تعیین تکلیف استخدامی هایی که در آزمون ورودی پذیرفته شده اند، گفت: استخدام ممنوع نیست اما هر دستگاه می تواند به ازای هر سه نفر بازنشسته یک نفر را استخدام کند منوط بر اینکه اعتبارات آن را داشته باشد.
وی افزود : در چارچوب تکمیل نیروی انسانی دستگاههایی که بودجه نداشته اند برای بودجه سال آینده این بودجه را پیش بینی کرده ایم تا برای کسانی که مراحل استخدامی آنها طی شده است اعتبار لازم تامین شود.
سخنگوی دولت در این باره که در سفر رئیس جمهور به گلستان مجموع منابع بودجه 219 هزار میلیاردتومان و در مجلس 224 هزار میلیارد تومان گفته شده است ، گفت:‌ رئیس جمهور روز سه شنبه به گلستان رفت اما برخی دستگاهها پیشنهاد هایی برای تبصره های الحاقی داشتند که بر آن بار مالی وجود داشت و به میزان تبصره ها به سقف بودجه اضافه شده است.
وی همچنین از اختصاص 100 میلیارد تومان برای تنظیم بازار و تشویق صادرات در بودجه سال آینده خبر داد.
نوبخت در این باره که قرار بود برای تحویل گندم از سوی مردم به دولت جایزه در نظر گرفته شود ، گفت:‌گندم را امسال 1050 تومان می خریم و با هزینه حمل و نقل و نگهداری 1160 تومان برای ما تمام می شود بنابراین دولت برای تشویق گندم کاران تلاش خود را به کار گرفته است و حتی سال آینده نیز خرید تضمینی 1050 تومانی را به 1150 افزایش داده ایم که این سیاست های تشویقی موجب شده است امسال تولید گندم ما دو میلیون تن بیشتر شود.
وی با بیان اینکه اگرچه ممکن است ، افزایش قیمت نان برای برخی خانواده ها سخت باشد ، گفت: همچنان سیاست های حمایت از اقشار آسیب پذیر در دستور کار دولت است.
نوبخت همچنین در پاسخ پرسشی که آیا قرار است 20 درصد دیگر به 30 درصد افزایش قیمت نان افزوده شود ، آن را کذب محض خواند و گفت : به هیچ وجه به این قیمت اضافه نخواهیم کرد.
نوبخت همچنین در پاسخ به پرسشی که برخی نمایندگان مجلس خبر داده اند آقای لاریجانی در جلسه غیر علنی تذکراتی به شما داده است ، گفت: از اینکه برخی نمایندگان جای رسانه ها را در جلسات غیرعلنی پر و مطالب را بیان می کنند ، اجازه دهید هم از آنها هم تشکر و قدردانی فراوان داشته باشم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی