---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۱۹ ب.ظ

۶

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ایجاد اشتغال دولتی را خیانت به مردم دانست و گفت: شرکت‌های کاغذی منجر به اشتغال واقعی نمی‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: ایجاد اشتغال دولتی با توجه به تورم اشتغالی در این بخش خیانت به مردم است.

وی بیان داشت: سهم بودجه جاری که صرف دستمزد کارکنان دولت می‌شود 147 هزار میلیارد تومان در بودجه 93 بود، در حالی‌که درآمد فروش نفت و مالیات کشور به 140 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گسترش کادر دولتی را معضلی برای کشور عنوان کرد و گفت: تمام منابع کشور به‌جای امور عمرانی صرف هزینه‌های جاری و حقوق دستمزد می‌شود.

مصری راهکار برون‌رفت از معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار را اعتنا به بخش خصوصی دانست و افزود: تنها بخش خصوصی با تحریک بسترهای اشتغال می‌تواند اقتصاد را فعال کند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال، بیان داشت: اشتغال ایجاد شده نیز باید واقعی و قابل لمس باشد نه در قالب شرکت‌های ثبت شده که تنها به پاتوق تبدیل شده و هیچ نقشی در ایجاد اشتغال ندارند و بین پاتوق و شغل فاصله زیادی وجود دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش استخدام نیروی انسانی در ادارات دولتی هنر نیست و باید به فکر گسترش مشاغل و کسب و کارهای بخش خصوصی بود.

مصری معتقد است، در زمینه ایجاد اشتغال باید ظرفیت‌های بازار را سنجید و طبق آن اقدام به راه‌اندازی شغل‌های جدید کرد، چه بسا بدون یک نیازسنجی شغل‌های موجود هم از دست می‌رود.

 

نظرات  (۶)

با سلام 
آقای مصری خیانت های  که شما درکمیته امداد کرمانشاه کردین از کسی پوشیده نیست این حرف ها اندازه دهن شما نیست سعی کنید مدرک تقلبیتونو بذارید در کوزه چون بودن شما درمجلس و اصلا اظهار نظر شما در رسانه ها خیانت به مردم با شرف کرمانشاه است (قابل توجه به اصطلاح نماینده مردم کرمانشاه که این استان به دلیل بیکاری در کشور رتبه اول فقر سرقت ایدز و جنایت رو داره ) عدم توجه به این ها خیانت آقای مصری نه سر کار رفتن چند جوون تحصیل کرده که مدرکشون مثل شما تقلبی نیست
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۰ بچه ها ی کرمانشاه لطفا
بچه های کرمانشاه شماره این  آقای نماینده ، عبد الرضا مصری رو ندارید بزارید اینجا تا همگی از خجالتش در بیام ، من هر چی گشتم شمارش رو پیدا نکردم ، حتی مدیر وبلاگ هم توی اوفایل پی دی افش نیست . شمارش رو لطفا پیدا کنید ، توی کرمانشاه که میشه پیدا کرد ، تک تک این کارها مهم هست پس لطفا جدی بگیرید ، اون که خبر نداره ما الان چقدر ازش عصبانی هستیم .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ایشون خیلی خیلی *** ***** همچین حرف مفتی رو زدند. همش تو مجلس وقتشونو میفروشن و خودشونو قایم می کنند الان اومدن کرمانشاه دم از خیانت میزنن؟؟؟؟؟؟؟/والا بعضیا فقط خدا خودش میتونه روشونو کم کنه. یکی نیست بگه این شمایید که با رای مردم میرید و بزرگترین خیانتو به مردم می کنید.ایشالا داریم براتون اتنخابات نزدیکه به بهترین نحو جبران میکنیم نماینده با غیرت. بهتره بری کمی فارسی حرف زدن یاد بگیری که بتونی تو مجلس هم از این حرفای مفت و بی خود بزنی......

موقع انتخابات ما هم میذارریم تو کاسش.

ایشون به غیر از نا امید کردن مردم کاری از دستش بر نمیاد.

متاسفم با رای مردم و بر ضد مردم..............

سلام. بخش خصوصی با این وضعیت از خیانت به ومردم و حتی از برده داری هم بدتره. کاش به نمایندگان هم ماهی 700 تومن میدادن ببینم از این حرفا میزنن؟
۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۶ دوستان کرمانشاهی واکنش نشان دهند
دوستان کرمانشاهی این نماینده شما چی میگه ، روش کار کنید ، عده ای از نماینده ها میگن بعضی از نماینده ها با استخدام شما مخالف هستند همچین بی حق هم نیستند ، این هم یک نمونه از اونهاست ، همه از نماینده اردبیل یاد بگیرن چقدر طرفدار موکلینش هست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی