---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ق.ظ

۰

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از ساختمان ادارات استان البرز استیجاری است، گفت: وضعیت استان البرز در بحث استخدام نیرو بحرانی است.

به گزارش خبرگزای تسنیم از کرج، محمدجواد کولیوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که عصر امروز در محل استانداری البرز با حضور سخنگوی دولت برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات استان البرز به مرور در طول سنوات گذشته به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه اگر پروژه‌های ملی به نتیجه برسند، پروژه‌های کوچک قابل حل هستند، افزود: 5 مشکل اساسی در بخش‌های مختلف راه، آب، بهداشت، آموزش و پرورش و ورزش در استان البرز وجود دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید همه تلاش‌های خود را در سفر آینده دولت به استان البرز مبتنی بر حل مشکلات این بخش‌ها قرار دهیم، خاطرنشان کرد: باید کمک کرد تا درآمد دولت افزایش پیدا کند.

کولیوند با بیان اینکه بیش از 70 درصد از ساختمان ادارات البرز استیجاری است، تصریح کرد: وضعیت استان البرز در بحث استخدام نیرو و نداشتن مکان مناسب ادارات بحرانی است.

وی با اشاره به اینکه همجواری استان البرز با تهران سبب شده مشکلات این منطقه به خوبی دیده نشود، گفت: اعتبارت لازم برای راه‌اندازی بیمارستان‌های فردیس و کرج تخصیص داده نشده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  فرودگاه پیام یک منطقه ویژه اقتصادی است که در مواقعی به عنوان فرودگاه از آن استفاده می‌شود، اظهار داشت: باید در راستای تامین سوخت یارانه‌ای این فرودگاه اهتمام داشت.

۹۴/۰۲/۳۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی