---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ق.ظ

۰


وزیر کشور تکلیف قبول‌ شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان را روشن کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: رسیدگی به اقدام در خصوص استخدام 800 تن از متقاضیان جویای کار که با وجود طی مراحل قانونی، مدت‌هاست در استانداری متوقف مانده‌اند، مد نظر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح الوند، ابراهیم کارخانه‌ای با اشاره به تذکراتی به وزیر کشور اظهار داشت: مدت‌ها قبل آزمونی در استانداری همدان برای استخدام افراد صورت گرفت که با وجود طی مراحل قانونی هنوز در این زمینه شاهد انجام کاری نیستیم.

وی گفت: به همین منظور دستور رسیدگی به اقدام در خصوص استخدام بیش از 800 تن از متقاضیانی که با وجود طی مراحل قانونی مدت‌هاست در استانداری متوقف مانده‌اند را از وزیر کشور خواستار شدم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 200 نفر از این تعداد متقاضی، فرزندان شاهد بودند، ابراز داشت: بقیه آنها نیز از دیگر اقشار جامعه هستند که باید فکری به حال تعیین تکلیف آنها شود.

وی از تذکر دیگری به وزیر کشور مبنی بر لزوم برخورد با عوامل سیاسی و اجرایی در استان که امکانات لازم را برای ایراد سخنان سخیف و موهن یک عضو فتنه‌گر در همدان فراهم کردند، خبر داد و ابراز داشت: این تذکر به امضای هفت تن از نمایندگان مردم در استان رسیده است.

کارخانه‌ای در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی گفت: در این تذکر خواستار دستور رسیدگی به افزایش غیر عادی عوارض آزادراه ساوه ـ همدان شدم.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: به طور حتم این افزایش قیمت باعث نارضایتی مردم شده که باید نسبت به رفع این مشکل برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی