---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

۹

نماینده مردم قروه و دهگلان و نایب رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس، نشستی با جمعی از بانوان قروه‌ای داشت که در این نشست درد و دل‌های این نماینده سرباز کرد و از هر دری سخنی گفت.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سالن اجتماعات فرمانداری قروه شاهد نشستی با عنوان نشست پرسش و پاسخ بانوان با نماینده مجلس بود که در این نشست، هم بانوان و هم نماینده از هر دری سخنی گفتند و باهم درد دل کردند.

ایجاد بازارچه صنایع دستی برای بانوان، انجمن زنان فرهنگی، ساماندهی سمن‌های بانوان، رتبه‌بندی معلمین، انتخاب مدیران اجرایی از بین بانوان و ده‌ها مطلب دیگر در این نشست دو ساعته گفته شد تا شاید برای نیمی از پیکره اجتماع هم گوش‌های شنوایی باشد و بتواند تنها و تنها شنونده این سخنان باشد.

بانوان حاضر در این نشست گاهی از کم‌لطفی مدیران و روسای خود گفتند، گاهی از شیره‌مالیدن به سر معلمین با طرح رتبه‌بندی، از حمایت‌هایی که باید از زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست بشود و پارک اختصاصی بانوان که هر کدام با واکنش‌هایی از سوی نماینده مجلس روبرو شد.

اما صحبت‌های امروز حامد قادرمرزی کمی متفاوت‌تر از نشست‌های قبلی وی با اقشار دیگر بود و رنگ و بویی از احساس در آن دیده می‌شد که این احساس با اهدای لوح فشرده سومین گزارش عملکرد وی در طول 30 ماه حضورش در  مجلس شورای اسلامی و سررسید سال 1394 که آن هم گزارشی از عمکرد وی را در خود جای داده بود، به بانوان تقریبا احساسی‌تر شد و بانوان قروه‌ای از طرف نماینده عیدی گرفتند.

و اما ادامه سخنان نماینده مجلس با طرح فساد اداری

این نماینده مجلس در ادامه صحبت‌های خود از موضوعی که به نظر خود فساد اداری سخن گفت و افزود: 47 درصد مجموعه کارکنان وزارت کشور در کردستان که قراردادی هستند، بدون آزمون و با سفارش جذب شده اند.

وی این استخدام‌ها را مربوط به قبل از سال 90 اعلام کرد و افزود: جذب این تعداد قراردادی در حالی است که حداکثر تا 10 درصد از این مجموعه باید قراردادی باشند.

قادرمرزی افزود: این افراد از آقایان هستند و چون بانوان کسی را نداشته‌اند تا سفارششان را بکند، در این استخدامی‌ها نبوده‌اند و البته دیدگاهی هم در آن زمان بود که می‌گفتند چون مرد نان‌آور خانه است پس باید استخدام شود.

.

50 درصد استخدامی‌های سال بعد خانم هستند

این نماینده به جذب استخدامی استانداری کردستان از اردیبشهت ماه سال آینده اشاره کرد و گفت: از هزار و 447 نفر استخدامی این آزمون، 50 درصد خانم‌ها هستند.

وی بخش عمده‌ای از این نیروها را مختص قروه و دهگلان اعلام و خاطرنشان کرد: ساختار اداری از نظر جنسیتی با این استخدامی روبه تعادل خواهد رفت.

رتبه‌بندی مدنظر فانی به درد خودش می‌خورد

نایب رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: طرحی که آقای فانی داده است به درد خودش می‌خورد و این جداول وزارتخانه برای معلمین بی‌فایده است.

قادرمرزی اصل این طرح را خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: این طرح به شرط بهره‌مندی از ارتقاء حقوق معلمان و قانون نظام هماهنگ پرداخت به نفع معلمان خواهد بود.

وی گفت: در حالی که یک مدیرکل و یا مدیر میانی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت ماهانه 15 تا 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرد، معلمان ما فضای آموزشی مناسبی هم ندارند.

این نماینده برخی مدیران استان را پشت میزنشین و حافظ میز خود توصیف کرد و افزود: این افراد باید خود با ایجاد لابی‌هایی از طریق وزراتخانه‌های خود با دفتر آقای نوبخت، برای تبدیل وضعیت نیروهای خود نامه بگیرند، اما تنها کاری که بلدند این است که کارمندان خود را به نماینده حواله دهند.

با مجلس عجیب و غریبی روبرو هستیم

این نماینده مجلس نهم، دور حاضر مجلس را مجلسی عجیب و غریب نامید و گفت: این مجلس طرح‌هایی همچون ارتقاء جمعیت و تعالی خانواده را تصویب و وارد خصوصی‌ترین روابط زناشویی بین زن و مرد می‌شود اما از تصویب بودجه برای محیط زیست خودداری می‌کند.

قادرمرزی گفت: محیط زیست برای مقابله با ریزگردها درخواست 60 میلیارد تومان بودجه کرده بود تا از طریق سمن‌ها با این چالش مقابله کند، اما آقایان خانم ابتکار را متهم به انجام کارهای سیاسی کردند و از تصویب این بودجه خودداری کردند.

وی گفت: در آتش‌سوزی امسال آبیدر همه شاهد بودیم که این سمن‌ها بودند که قبل از ادارات و نهادهای دولتی وارد عمل شدند و آن را مهار کردند.

 

نظرات  (۹)

آقای به دوستان
جایزه باشه برا خودت . والا ما اگه تا اردیبهشت هم کارمون درست بشه راضی هستیم.  شما هم اینقدر خودتو اذیت نکن حالا یکماه زودتر دیرتر فرقی نداره . دعا کن همون اردیبهشت سر کار باشیم و نشه شهریور و مهر
رفتن برای خرید عید
بچه های اردبیل نیستین امروز کجایین؟خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
ارشد و مسعود جان نامزدهای محترم دریافت جایزه متفکر قرن




اقایان اصل رو ول کردین چسبدین به  فرع؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اون قسمت حرفش که گفته 47 درصد قراردادیا با پارتی بازی جذب شدن کاملا درسته . البته فکر کنم خیلی بیشتر از 47 درصد باشه
کجا یک مدیر 15 میلیون میگیره؟!!
الو مدیر جون صدا میاد 1 2 3


الو امتحان  می کنیم


الو الو

؟؟!!!؟؟؟
مدیر جون یه نظری بده ببینم


چی می گن اینا؟


از شروع بکار خبری نداری؟ از نماینده ها؟


روزه سکوت گرفتی یا دکتر نوبخت بهت گفته حرفی نزنی؟
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۱ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اردیبهشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





یا ابوالفضل عباس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی