---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۹ ب.ظ

۱

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم مشکل استخدامی‌ قبول‌شدگان در آزمون‌های سال‌های گذشته برطرف شده و به زودی شاهد جذب این نیروها در ادارات و نهادهای دولتی خواهیم بود

.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه‌خلخال پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از جوانان جویای کار در خلخال اظهار کرد: حل مشکل استخدامی  قبول‌شدگان آزمون سال‌های قبل مطالبه مهم این استخدامی‌ها است.

وی گفت: باید توجه داشت که فرایند آغاز به کار افرادی که در آزمون استخدامی اواخر سال 91 قبول شده‌اند باید حل شود چرا که جمعیت قابل توجهی از جوانان تحصیلکرده استان از این طریق جذب نهادهای دولتی می‌شوند.

این نماینده مجلس افزود: با توجه به اینکه برخی از این قبول‌شدگان با توجه به اینکه مشکل شغلی و استخدامی خود را حل شده تلقی می‌کردند بر همین مبنا تشکیل خانواده داده‌اند و چشم امید به دولت تدبیر و امید دارند که وارد عرصه کار و فعالیت شوند.

جعفری‌بنه‌خلخال بیان کرد: نمایندگان استان نیز آمادگی لازم را برای همراهی مسئولان استان جهت پیگیری از مسئولان کشوری برای حل این معضل دارند تا شاهد حل مشکل اشتغال تعدادی از جوانان استان‌مان باشیم.

نظرات  (۱)

آقا ایشون چی میگه؟ ما کی 91 امتحان دادیم استان اردبیل که 92 امتحان برگزار کرد! مثل اینکه ایشون اصلا در جریان نیستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی