---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ

۸

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدامی‌های استانداری اردبیل نباید هیچ نگرانی از بابت پرداخت حقوق و مزایایشان بعد از جذب کامل داشته باشند.

خبرگزاری فارس: تأمین اعتبار استخدامی‌های استانداری انجام شد

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخدامی‌های استانداری‌ها به ویژه در استان اردبیل در این 1.5 سال با مشکلات، تنگناها و برخی بی‌مهری‌ها روبه‌رو شده با تاکید و اصرار نمایندگان مجلس و پیگیری‌هایی که انجام دادیم بالاخره برای جوانان آینده این مرز و بوم سعی شد تا با رعایت حق و حقوق واقعی آنها احترام اجتماعی و زمینه اشتغال مولد فراهم آید تا یأس و ناامیدی از وجود آنها رخت بربندد.

وی تصریح کرد: هم دولتمردان و هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه 94 این ردیف اعتباری را برای استخدامی‌های استانداری‌ها که حدود هزار نفر در استان اردبیل هستند، فراهم کنند تا از سال آینده با جذب کامل نیروها به دستگاه‌های دولتی امکان پرداخت حق و حقوق و مزایای آنها فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس وعده‌ای که دولت داده از اسفندماه و یا نهایتاً فروردین سال آینده جذب این افراد و قبول‌شدگان در استخدامی‌ها که تمام مراحل استخدامی را پشت سر گذاشته‌اند، انجام می‌شود تا آنها بدون دغدغه‌ای خاص در نظام اداری و اسلامی بتوانند توانمندی‌هایشان را نشان دهند.

پتروشیمی اردبیل برخلاف ادعاها تعیین تکلیف شده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: پروژه پتروشیمی اردبیل برخلاف ادعای تعدادی از نمایندگان نه تنها در مسیر اجرایی خود با مشکلاتی روبه‌رو نیست بلکه پتروشیمی شازند اراک به عنوان مجری و متولی وثیقه مورد نیاز و درخواست بانک را تأمین کند تا نسبت به پرداخت فاز به فاز این پروژه اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

حقیقت‌پور بیان کرد: در تمامی مراحل پیگیر اجرای این پروژه بودیم و امروز نیز در این زمینه هدف‌گذاری‌ها و رایزنی‌هایمان را به نتیجه رسانده و امیدواریم زمینه اجرایی مطلوب پروژه فراهم آید.

نظرات  (۸)

۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۳ مونا محمدی

سلام دوستان 38 نفر از ناظرین کشاورزی شهرستان گرمی مشغول بکار شدند.خوش بحالشون

درست گفتین این نماینده ما هم همش حرف افضلی فرد را تکرار میکنه خدا اقضلی رو حفظ کنه با این همه تلاش.بقیه مفتخورن


باور کنید چون دولت میخواهد مالیات چندساله مونده مشاغل را بگیرد به نیروی بیشتر وفراتر ازینا نیاز دارد و چون یه اداره  خود درامد هست از لحاظ اعتبار مشکل ندارن
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۵ پذیرفته شده
تبریک...بچه های امور مالیاتی استان اردبیل روز شنبه شروع بکار میکنن
تبلیغ خودشونه برای محبوبیت و جمع آوری رای برای دوره های بعدی
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۵ پذیرفته شده
خداییش مدیون نمایندگان محترم اردبیل هستیم تو این مدت خیلی پیگیر کارای ما بودن، خدا حفظشون کنه
این نماینده ما هم همش حرف بلده بزنه عمل کردن بلد نیست  دوساله فقط حرف افضلی فرد را تکرار میکنه
آفرین به نماینده های ترک و تاسف برای نمایندگان مازندران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی